بروزترین
در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین مطالب را ترجمه و در اختیار عموم قرار بدیم

رولز رویس از تاکسی پرواز هیبریدی در فارنبورو رونمایی کرد 

رولز رویس ، سازنده موتور بریتانیایی ، برنامه های این هفته را برای توسعه یک وسیله نقلیه الکتریکی هیبریدی ، موسوم به "تاکسی پرواز" اعلام کرد ، که سوار هواپیما می شود و به صورت عمودی سقوط می کند و ممکن است طی پنج سال هوایی داشته باشد.

پمپ وكيوم خلاء پره پره در گياه بنزوئيك اسيد
غول هوایی تحت فهرست لندن ، که در دربی در مرکز انگلیس مستقر است ، برای اولین بار برنامه هایی را در Farnborough Airshow به نمایش گذاشت ، زیرا سایر بازیکنان نیز به بخش بازار می روند.

رولز اظهار امیدواری كرد كه ظرف 18 ماه آینده یك نسخه نمونه اولیه از وسیله نقلیه برخاستن و فرود عمودی برقی خود (EVTOL) تولید كند و به طور بالقوه می تواند در اوایل سالهای 2020 به آسمان بیاید.

هواپیمای Rolls-Royce EVTOL چهار یا پنج نفر را در خود جای داده و برد پرواز 500 مایل (805 کیلومتر) و حداکثر سرعت آن 200 مایل در ساعت خواهد بود.

راب واتسون ، رئیس تیم برقی رولز رویس گفت: "در این بازار ، طی سه تا پنج سال چیزی شبیه پرواز را شاهد خواهید بود و ما سیستم را طی دو سال نشان خواهیم داد."

وی به AFP در کلبه گروه Farnborough گفت: "در پایان سال آینده ما آماده پرواز خواهیم بود."

این خودروی هیبریدی که تاکنون میلیونها پوند تک رقمی برای توسعه آن هزینه کرده است ، از یک موتور توربین گازی سنتی با سیستم الکتریکی پیچیده در اطراف آن استفاده خواهد کرد.

رولز رویس همچنین در حال تحقیق در مورد یک محصول تمام برقی است اما به اندازه ارائه EVTOL پیشرفته نیست.

فشار بخش هوافضا به پیشران برقی ، مقایسه هایی را با صنعت خودرو انجام داده است ، جایی که اتومبیل های برقی از نظر محبوبیت و عملکرد به دست می آورند.
واتسون به AFP گفت: "بازارهای در حال ظهور برای هواپیماهای همه برقی وجود دارد اما ما معتقدیم که شما به یک سطح مورد نیاز نیاز دارید که یک سیستم برقی قادر به ارائه آن نیست."

- پیشرانه ترکیبی

وی گفت: "بنابراین ، تمام الکتریکی راهی است که بتوانید درون یک شهر قدم بزنید ، اما اگر می خواهید 200 یا 300 مایل سفر کنید ، اگر می خواهید لندن را به پاریس برسانید ، آنگاه قصد دارید چیزی را اجرا کنید که به شما می دهد. دامنه.

"بنابراین ما فکر می کنیم شما شاهد سیستم های پیشرانه ترکیبی برای شروع این بازار هستیم."

رولز تنها در بازار ترکیبی "تاکسی پرواز" نیست.

از دیگر شرکتهای تحقیق در این بخش می توان به شرکت تاکسی سازی ایالات متحده Uber ، پروژه کیتی هاوک تحت حمایت Google ، هواپیمایی لیلیوم در آلمان ، صفران در فرانسه و هانیول در ایالات متحده اشاره کرد.

فشار بخش هوافضا به پیشران برقی ، مقایسه هایی را با صنعت خودرو انجام داده است ، جایی که اتومبیل های برقی از نظر محبوبیت و کارایی در حال بدست آوردن هستند.



واتسون افزود: "به صنعت اتومبیل مانند آن فکر کنید. از نظر تاریخی همه یک موتور احتراق داخلی داشته اند. با گذشت زمان شما توانایی الکتریکی بیشتری را به آن اضافه می کنید و بعد شروع به دیدن اتومبیل های برقی می کنید."

یکی از متخصصان هشدار داد که مفهوم تاکسی پرواز رولز رویس در واقع یک بستر توسعه برای آزمایش فناوری پیشرانه جدید برقی است
"در همین روش ، ما یک سیستم پیشرانه ترکیبی را وارد این بازار می کنیم زیرا فکر می کنیم این محدوده و توانایی را به شما می دهد."

اخلالگر احتمالی

دیوید استوارت ، مشاور هوانوردی و هوافضا و شریک اولیور ویمن به AFP گفت که بخش هوافضا با فشار روبرو شده است تا دوستدار محیط زیست باشد.

استوارت که سه شنبه در فارنبورو سخنرانی خواهد کرد ، گفت: "فکر می کنم که نیروی محرکه الکتریکی یک عامل احتمالی در نحوه کار کردن امور است."

"ما راه طولانی را داریم تا انرژی الکتریکی جایگزین نفت سفید شود ، اما هرگز نگویید هرگز."

وی هشدار داد كه مفهوم تاكسی پروازی رولز رویس در واقع یك بستر توسعه برای آزمایش فناوری جدید است.

به گفته استوارت ، احتمالاً بازار واقعی نسخه ی 10 تا 10 صندلی است که می تواند طیف گسترده تری از برنامه ها را ارائه دهد.

واتسون افزود: با گذشت زمان توانایی الکتریکی بیشتری برای هواپیماهای بزرگتر و بزرگتر بدست آورده اید - و این واقعاً همان چیزی است که ما امروز به آن فکر می کنیم.

"ما امروز درمورد فناوری هایی که فردا به آن نیاز خواهیم داشت ، می آموزیم."

 

 
 



ارسال توسط managesit

50 سال پس از کنکورد ، ایالات متحده آمریکا به آینده مافوق صوت نگاه می کند 

مسافرت هوایی لوکس سریعتر از سرعت صدا: یک استارت آپ ایالات متحده با هدف احیای پرواز تجاری مافوق صوت 50 سال پس از اولین بار Concorde بد سر و صدا به آسمان است.


بلیک شول ، کارمند سابق آمازون که بنیانگذار Boom Supersonic بود ، این وعده را این هفته در مقابل یک جت کاملاً مرمت کنکورد در موزه حمل و نقل هوایی و موتورهای Brooklands در Weybridge ، جنوب غربی لندن تحویل داد.

پشتیبانان بوم Supersonic شامل ریچارد برانسون و خطوط هوایی ژاپن و سایر بازیکنان در حال تماشای همین بخش هستند.

این شرکت قصد دارد سال آینده یک جت نمونه اولیه تولید کند اما برنامه های آن در بعضی از محله ها با شک و تردید روبرو شده است.

شول گفت: "داستان کنکورد داستان سفر است که آغاز شده اما به اتمام نرسیده است" و ما می خواهیم آن را انتخاب کنیم. "

این رویداد همزمان با نزدیکی Farnborough Airshow بود.

شول گفت: "امروز ... جهان بیش از گذشته ارتباط دارد و نیاز به پیشرفت ارتباط بشر هرگز بیشتر نبوده است."

وی با بیان اینکه در جلوی کنوانسیون پیشین British Airways Concorde که برای اولین بار در سال 1969 پرواز کرد ، گفت: "در Boom ، ما از آنچه که نیم قرن پیش به دست آمد ، الهام گرفته ایم."

"بسیار غیر جذاب"

هواپیمای Boom Supersonic با نام Baby Boom از این شرکت انتظار می رود سال آینده برای اولین بار پرواز کند.

شول گفت: "اگر ما نتوانیم به جایی كه شما از آنجا خلوت كرده ایم ادامه دهیم و بر این اساس بنا كنیم ، شرم بر ما تنگ خواهد شد."

"چشم انداز ما ساخت هواپیمای سریعتر است که برای بیشتر و بیشتر افراد قابل دسترسی باشد ، برای هر کسی که پرواز کند."

Boom Supersonic اولین کار خود را در Farnborough انجام داده و امیدوار است که جت های نسل جدید خود را در اواسط سالهای 2020 یا بعد با هدف کاهش زمان سفر به نیمی تولید کند.

هواپیمای پیشنهادی دارای حداکثر برد پرواز 8334 کیلومتر (5،167 مایل) با سرعت ماخ 2.2 یا 2335 کیلومتر در ساعت است.

در صورت خاموش شدن ، این اولین هواپیمای مسافربری مافوق صوت از زمان کنکورد در سال 2003 پرواز نهایی خود را به دست آورد.

کنکورد پس از تصادف در سال 2000 بازنشسته شد که در آن یک کنکورد بلافاصله پس از برخاستن از پاریس سقوط کرد و باعث کشته شدن 113 نفر شد.

برخی از تحلیلگران نسبت به فشار بازگشت به مافوق صوت شکاک هستند.

ساج احمد ، تحلیلگر استراتژیک آیرو ، با تأکید بر اینکه بسیاری از مسافران به جای آن ، حمل و نقل ارزان قیمت را می خواستند ، گفت: "Supersonic در حال حاضر چیزی نیست که مسافران یا شرکتهای هواپیمایی می خواهند.

احمد گفت: جت های مافوق صوت به دلیل بالا بودن هزینه های راه اندازی ، ملاحظات مربوط به آلودگی صوتی و قیمت های بالا و همچنین ظرفیت محدود ، "بسیار جذاب نبود".

"بدون آزمایش و آزمایش"

مشاور استقلال حمل و نقل هوایی ، جان استریکلند همچنین اظهار داشت که سفرهای مافوق صوت از نظر تجاری غیرقابل اطمینان بوده است.

استریکلند به AFP گفت: "ترافیک تجاری ، از آن طرف ، پر سود ترین شرکت هواپیمایی است."

"اما اگر رکود اقتصادی رخ دهد یا اتفاقاتی رخ دهد که بازار ترافیک کلاس تجاری از بین برود ، دیگر هیچ کاری برای ارتباط با آن هواپیما ندارید.

"من فکر می کنم مدتی پیش خواهد آمد که ببینیم آیا می تواند یک بازار بزرگ قابل دوام را ایجاد کند ... به روشی که کنکورد هرگز نتوانسته است انجام دهد."

این نگرانی ها باعث نگرانی علاقه بازیکنان دیگر نشده است.

غول هوافضا آمریكایی بوئینگ ماه گذشته پرده از هواپیمای هواپیمایی "هیپرسونیك" خود رونمایی كرد كه امیدوار است با ورود 20 تا 30 سال به صحنه 5 یا 5 برابر سرعت صدا برسد.

و در ماه آوریل ، ناسا توافق نامه ای را برای لاكید مارتین غول آمریكایی برای توسعه یك "هواپیمای X" مافوق صوت امضا كرد.

 

 
 



ارسال توسط managesit

دیدگاه خودران را با تست ، به روزرسانی نرم افزار ، کاما 

درباره presa.ai چه می دانید؟ مشاهده کنندگان اتومبیل خود رانندگی مطمئناً آنها را می شناسند و با علاقه به درایوهای آزمایشی تماشا می کنند که کشف می کنند تا چه اندازه در دیدگاه های خود در مورد قابلیت های ماشین رانندگی خود آمده اند. این نوآوری است که Engadget در ویدئوی خود " صندوق دار دیجیتال برای جو jopack" را لقب داده است.


حرف این است که comma.ai در حال ساخت اندروید برای اتومبیل ها است. وی گفت: "از زمان تأسیس ، comma.ai توانست سرمایه گذاری میلیون ها دلاری داشته باشد ، که در نهایت به این شرکت کمک کرد تا نسخه منبع باز OpenPilot و همچنین سخت افزاری مانند EON Dashcam و پاندا OBD-II را توسعه و منتشر کند. دونگل. امروز ، presa.ai دارای بیش از 4 میلیون مایل است که بدون ورودی راننده رانده می شود. "

اینها سخنان سیمون آلوارز است که در اوایل ماه جاری در Teslarati ، سایت همه چیز- تسلا نوشته شده است.

جورج هاتز بنیانگذار و مدیرعامل است. این شرکت مسیری را برای اتومبیل های رانندگی عملی پیش بینی می کند و تیم گزارش می دهد که "کارها در حال وقوع هستند." اخبار comma.ai در این ماه این است که اکنون نسخه به روزرسانی openpilot 0.5 منتشر شده است. این نرم افزار استقلال منبع باز تیم است. پایه کد با نمونه سازی سریع در ذهن نوشته شده است.

پمپ وكيوم خلاء چرخش پره اصلي
Engadget گفت که این نرم افزار "تعدادی بروزرسانی را ارائه می دهد که جالب ترین آنها قابلیت ردیابی صورت است. در آخرین تکرار کیت dev ، دستیار درایور فقط شش دقیقه در یک زمان کار می کند - به اندازه کافی طولانی. مفید است اما به اندازه کافی طولانی نیست که بتوانید به طور کامل تنظیم کنید. نسخه جدید ، چهره راننده را ردیابی می کند تا از چشمان خود در جاده اطمینان حاصل کند. تا زمانی که شما رو به جلو بمانید ، سیستم تا زمانی کار خواهد کرد شما به آن نیاز دارید."

Engadget این همه را به خاطر آزمایش در دنیای واقعی با اندرو تارانتولا به خانه آورد. وی محرک آزمایشی آنها ، سفری 20 دقیقه‌ای با ترافیک سبک و متوسط ​​را مسخره و روان توصیف کرد.

"همه کاری که من باید انجام دهم این بود که کنترل کروز اتومبیل هوندا سیویک را درگیر کردم و سرعت مورد نظرم را با استفاده از دکمه ها روی فرمان قرار دادم. هنگامی که دستیار راننده فرمان را گرفت ، به طور خودکار شتاب ، ترمز و فرمان می گرفت تا در صورت نیاز خودرو را در مرکز خود نگه دارد. خط ، مسافتی ایمن از اتومبیل های اطراف آن و همچنان از جریان رفت و آمد جلوگیری می کند.این حتی یک شکاف بسیار ایمن 1.8 ثانیه ای را در پشت وسیله نقلیه در جلوی آن حفظ کرده و با تغییر خطوط ، به طور خودکار موقعیت خود را در بین اتومبیل های اطراف تنظیم می کند. ""



این یک عامل رانندگی منبع باز است و اکنون یک راهنما برای کمک به افراد برای حمل و نقل ماشین خود وجود دارد. این چیزی است که گیتهاب گفت: "در حال حاضر آن را انجام . توابع از کروز کنترل تطبیقی (ACC) و کمکی کوچه سیستم (LKAS) برای Hondas، Acuras، تویوتا، و یک باشگاه"

گزارشگر سیمون آلوارز در مورد نرم افزار openpilot در Teslarati ، سایت همه چیز- تسلا نوشت و از راهنمایی خود در بزرگراه های باز خبر داد. آلوارز گفت ، این به تنهایی کاملاً توانمند است ، "به ویژه در امتداد جاده هایی مانند بزرگراه ها".

TechCrunch در اوایل سال جاری واسط اتومبیل ، پاندا را توصیف کرد ، که برای جمع آوری و ضبط داده های رانندگی به درگاه OBD خودرو وصل می شود . در یک زمان ، بنیانگذار آن را به عنوان TC Fitbit برای اتومبیل شما توصیف کرد.

فن آوری این شرکت در اتومبیل های پشتیبانی شده با EON Dashcam DevKit و Panda OBD-II Dongle شرکت نصب شده است. تسلااتی گفت: کاربران با تشخیص وسیله نقلیه و پیام های از طریق وای فای و USB ارتباط برقرار می کنند .

در همین حال ، ارسال در Medium درخواست ویژه ای کرد؛ برای اینکه این سیستم به اندازه کافی خوب باشد ، آنها در صدد هستند فشارهای غیرفعال را به صفر برسانند. "قطع" زمانی است که شما نیاز به تصاحب دارید زیرا ماشین اشتباه کرده است. هنگامی که با Openpilot رانندگی می کنید ، هر بار که تصحیح می کنید ، مشارکت می کنید. و با شلوغ سازی مشروبات الکلی برای این اصلاحات ، می توانیم اشتباهات اتومبیل هایمان را تشخیص دهیم. آنها را در نسخه بعدی درست کرده و اصلاح می کنید. "

اگر یک کاربر EON ، یک پاندا خاکستری و یک ماشین رسمی پشتیبانی شده توسط openpilot داشته باشد ، رابط کارایی از سفر را نشان می دهد و از شخص خواسته می شود دلیلی را انتخاب کند.

روی هم رفته ، ورود به سیستم با presa.ai نیاز به سخت افزار مورد نیاز از فروشگاه آنها ، مانند EON ، پاندا خاکستری و زرافه مناسب را دارد ، سپس هنگام ورود ، نرم افزار openpilot را بارگیری کنید. کاربر می تواند درایوهای مربوط به اکسپلورر coma.ai را حاشیه نویسی کند.

 

 



ارسال توسط managesit

فن آوری های حمل و نقل Hyperloop گفت: روز پنجشنبه این کشور با یک شهر جنوب غربی چین همکاری خواهد کرد تا یک مسیر آزمایشی 10 کیلومتری جدید (شش مایل) را برای سیستم حمل و نقل بیش از حد سریع خود ایجاد کند.


HyperloopTT مستقر در کالیفرنیا یکی از چندین سرمایه گذاری است که ایده الون ماسک را برای نوع جدیدی از سیستم حمل و نقل که از طریق تونل های بسته شده خلاء پرتاب می شود و می کوشد آن را به واقعیت تبدیل کند.

این کشور با ساخت اولین کپسول های خود - که قصد تخلیه مغناطیسی در لوله های اصطکاک کم - در مرکز نوآوری خود در فرانسه در حال انجام است ، با چندین کشور دیگر توافق های مشابهی انجام داده است.

مطابق برنامه ریزی ها ، شهر دورافتاده تونگورن در استان گنگو فقیر فقیر چین میزبان آخرین پروژه تظاهرات خواهد بود.

"بیوپ گرستا" ، رئیس HyperloopTT ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: "چین از نظر ریلی با سرعتی بالا كه تاكنون ساخته شده است ، جهان را هدایت می كند ، و اکنون آنها به دنبال راه حل كارآمدتر با سرعت بالا در هایپرلوپ هستند."

وی افزود: "ما چند سال گذشته را برای یافتن شرکای مناسب برای همکاری با چین گذرانده ایم و اکنون با داشتن یک شبکه قوی از روابط موجود ، ما آماده هستیم تا کار خود را برای ایجاد سیستم آغاز کنیم."

تأمین مالی برای این پروژه ممکن است دشوار باشد زیرا پکن با هدف هزینه های دولت محلی و کوه های در حال رشد بدهی در نظر گرفته شده است.

HyperloopTT گفت که تأمین مالی از مشارکت دولتی و خصوصی حاصل می شود و تونگرن مستقیماً 50 درصد از بودجه را کمک می کند.

این شرکت گفت: "HyperloopTT مسئولیت ارائه فناوری ، تخصص مهندسی و تجهیزات ضروری را بر عهده خواهد داشت."

رسانه های محلی چینی ، با استناد به این توافق نامه ، گفتند که تونگورن و HyperloopTT می توانند بر روی یک سرمایه گذاری مشترک محلی محلی ، مسیر تظاهرات را بر اساس یک به یک سرمایه گذاری کنند.

شرکت دولتی علوم هوافضا و صنایع هوایی چین (CASIC) ، یک شرکت بزرگ هوافضا ، همچنین به دنبال پیشگام نسل بعدی فناوری قطار پر سرعت در چین است و سال گذشته نیز یک پروژه شبیه سازی Hyperloop را در شهر ووهان اعلام کرد.

 

 
 



تاریخ: پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399برچسب:پروژه هایپرلوپ به چین می رود,
ارسال توسط managesit

غول خدمات موبایل چینی Didi Chuxing و سافت توکیو SoftBank Corp. یک سرمایه گذاری مشترک برای استقبال از تاکسی در ژاپن راه اندازی کرده اند.


شرکت ها پنجشنبه این طرح را برای خدمتی اعلام کردند که از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها بر روی سکوی فناوری استفاده کرده و بصورت رایگان برای کلیه شرکتهای تاکسی ژاپن در دسترس است.

به گفته آنها ، این خدمات در اواخر سال جاری میلادی آغاز می شود و این کار با یک آزمایش آزمایشی رایگان در اوزاکا آغاز می شود و به کیوتو ، فوکووکا ، اوکیناوا و توکیو گسترش می یابد.

این حرکت به معنای ورود یک بستر اصلی حمل و نقل موبایل چینی در کشوری است که در برابر مشاغل مشترک در برابر سوار شدن مقاومت کرده و از شرکتهای تاکسی سنتی خود محافظت می کند.

این سرمایه گذاری مشترک عمدتاً لژیون های رو به رشد گردشگران چینی در ژاپن را هدف قرار می دهد.


سيستم پمپ وكيوم خلاء در صنعت نفت

رئیس جمهور دیدنی ، ژان لیو به خبرنگاران گفت که مدت ها تحت تأثیر خدمات کابین ژاپنی بوده و تأکید کرده است که سرویس Didi در ژاپن "فراگیر و مشارکتی" بوده ، مختل کننده نیست و به عنوان یک امتیاز اضافی برای رانندگان تاکسی کار خواهد کرد.

او درباره رانندگان ژاپنی گفت: "من یک هوادار بزرگ هستم."

"ما مشتاقانه منتظر هستیم تا همکاری گسترده ای را با همه فعالان صنعت برای کمک به برنامه های شهر هوشمند در ژاپن و آسیا توسعه دهیم."

استفان ژو ، سمت چپ ، معاون رئیس جمهور استراتژی Didi Chuxing ، کن Miyauchi ، سمت چپ دوم ، مدیر عامل و رئیس جمهور Softbank Mobile Corp. ، ژان لیو ، سمت راست دوم ، رئیس جمهور Didi Chuxing و Keigo Sugano ، سمت راست ، معاون بخش Softbank Mobile ، در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره سرمایه گذاری مشترک خود در توکیو دست تکان دهید پنج شنبه ، 19 ژوئیه 2018. غول خدمات موبایل چینی Didi Chuxing و SoftBank Corp مستقر در توکیو اقدام به ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک برای استقبال از تاکسی در ژاپن کرده اند. (AP عکس / یوجین هوشیکو)
Didi و SoftBank همکاری خود را در ماه فوریه اعلام کردند. دیدی پیشتر با خدمات مشترک جهانی سواری از جمله Grab، Lyft، Uber، 99 و Taxify اتحاد دارد.

این سرویس می گوید ، خدمات سواری آن ، از جمله اشتراک ماشین و تحویل غذا ، 30 میلیون راننده با استفاده از این سیستم عامل و 550 میلیون کاربر را پوشش می دهد.

SoftBank خدمات موبایل و اینترنتی ارائه می دهد. گروه SoftBank همچنین دارای مشاغل IoT ، روباتیک و انرژی است و یک سرمایه گذار در Grab ، پیشرو در شرکت های تگرگ سواری در جنوب شرقی آسیا است.

کن میاوچی ، رئیس اجرایی SoftBank می گوید: "من معتقدم که سرمایه گذاری مشترک می تواند ارزش جدیدی را برای مصرف کنندگان و شرکتهای تاکسی در ژاپن فراهم کند."

Uber فروشگاهی را در ژاپن راه اندازی کرده است اما به دلیل وجود موانع نظارتی و دیوانسالاری ، در زمینه اشتراک اتومبیل چندانی نتوانسته است. در عوض ، آن را تحت فشار قرار می دهد Uber Eats ، تجارت خود در زمینه تحویل مواد غذایی است. Uber تجارت چین خود را به Didi فروخت و سهمی در Didi دارد.

 




ارسال توسط managesit

اولین ماشین پرواز؟ بله ، ما موافقیم نوع تصویری که با یک فیلم انیمیشن یا بازی ویدیویی جدید در ارتباط هستیم.


مگر اینکه به وب سایت فروشنده مراجعه کرده و متوجه شوید که این موضوع برای واقعیت است و برای سال آینده با ما در ارتباط باشید. نام این شرکت Woburn ، Terrafugia مستقر در ماساچوست است و آنها می گویند ، برای سال آینده آماده شوید وقتی اولین اتومبیل ها وارد حالت تولید شوند - یعنی اولین مدل های تولیدی در سال 2019 به بازار عرضه می شوند.

این همان چیزی است که این شرکت اظهار داشت: "Terrafugia، Inc مشخصات جدیدی را در خودروی تولید ترانزیشن ، یک اتومبیل و هواپیمای دو نفره از جمله بروزرسانی های داخلی ، سیستم های ایمنی ، موتور و ابزار دقیق پرواز اعلام کرد و آخرین ویژگی ها و سیستم ها خواهد بود اولین خودروهای تولیدی در سال 2019 وارد بازار خواهند شد.

مدیرعامل Terrafugia کریس جاران است. او در مصاحبه ای با بلومبرگ در اوایل سال جاری گفت که این محصول بال هایی دارد که تا می شوند. شما آن را در گاراژ خود پارک می کنید و وقتی آماده حرکت هستید ، آن را به فرودگاه اطراف خود سوار می کنید ، بالها را باز کنید و در کمتر از یک دقیقه به هر کجا که می خواهید بروید ، سوار می شوید.

اگر بخواهید به هر صورت آنرا ماشین یا هواپیما بنامید ، دو نفره است. و اگر می خواهید ماشین پرنده را با نام رسمی خود تماس بگیرید ، آن Transition است.

اخبار و امکانات ویرایشگر @ Roadshow در فضای مجازی، کایل هایت، وزن در. "این Terrafugia انتقال است ترکیبی هیبریدی الکتریکی وسیله نقلیه جاده و فروشنده به سبک پیچ هواپیما چند منظوره هواپیما. این قطعا به نظر می رسد هواپیما بیش از ماشین."

حال ، اگر می خواهید توضیحی در مورد اینکه کاربران هدف احتمالاً کدام یک را خریداری می کنند ، از هیات نپرسید زیرا او نمی داند از کجا شروع کند. وی گفت: "مانند بسیاری از طرح های دو در یک ، به نظر نمی رسد که به خصوص در هنگام پرواز یا هنگام رانندگی فوق العاده باشد." و تصور اینکه خریدار برای این واقعاً چه کسی باشد ، دشوار است. "

در همین حال ، ممکن است به دنبال این ویژگی ها باشید: حالت ترکیبی موتور شامل یک موتور احتراق داخلی و یک باتری LiFePO4 ( شیمی فسفات آهن لیتیوم ) است. دریچه گاز دارای یک ویژگی تقویت شده برای کوتاه مدت از قدرت اضافی هنگام پرواز است.

همانطور که جان فینگاس در Engadget اینگونه تفسیر کرده است ، "انتقال اکنون با ترکیبی از یک موتور بنزینی معمولی و یک باتری فسفات لیتیوم یون ایمن تر از معمول در حالت ترکیبی حرکت می کند ."

در هوا ، ترانزیشن دارای 400 کیلومتر مسافت دریایی است. سرعت های حداکثر تا 100 مایل در ساعت است. انتقال روی زمین با سرعت بزرگراه حرکت می کند.

مدیر عامل شرکت جاران در مصاحبه بلومبرگ گفت که به دلیل اینکه آنها یک ماشین پرواز هستند ، آنها باید مقررات گروه ایمنی بزرگراه ملی و همچنین FAA را رعایت کنند. وی گفت که آنها در جنبه های ایمنی ساخته شده اند و ایمنی یک لیست کاملی است زیرا آنها باید وسایل ایمنی را برای هر دو نوع حمل و نقل برآورده کنند - کیسه های هوایی ، کمربند ایمنی ، چتر نجات.

Terrafugia با تامین کنندگان هواپیما و چتر نجات همکاری می کند. Dynon EFIS را ارائه می دهد (سیستم های اطلاعاتی پرواز) و BRS یک سیستم چتر نجات ارائه می دهد.

این شرکت یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به گروه هلدینگ ژجیانگ ژلی است که به عنوان یک گروه جهانی خودرو معرفی شده است. ZGH در وب سایت خود به عنوان پیشگام در صنعت خودروسازی چینی و جهانی توصیف شده است.

وی گفت: "در راستای تعهد خود برای نوآوری و راه حل های جدید تحرک ، ما شرکت خودروسازی آمریکایی پرواز ، Terrafugia را به دست آوردیم که قصد دارد اولین خودروی مسافربری با پرواز تجاری در دسترس جهان را در سال 2019 و اولین ماشین پرواز پرواز Vertical Take Off و Landing (VTOL) را در سال 2023 به بازار عرضه کند. ""

 

 
 



ارسال توسط managesit

آینه بیومتریک نقص در هوش مصنوعی را برجسته می کند 

در جهان اول ، محققان دانشگاه ملبورن یک سیستم هوش مصنوعی (AI) طراحی کرده اند تا ویژگی های شخصیتی افراد و جذابیت های جسمی افراد را تنها بر اساس عکس از چهره خود تشخیص دهند و نمایش دهند.


این سیستم با نام بیومتریک آینه ، در مورد درک یک فرد از هوش مصنوعی و پاسخ آنها به اطلاعات مربوط به صفات بی نظیر آنها ، تحقیق می کند.

هنگامی که شخصی در مقابل بیومتریک آینه قرار می گیرد ، سیستم طیف وسیعی از مشخصات صورت را در عرض چند ثانیه تشخیص می دهد. سپس اطلاعات کاربر را با هزاران عکس چهره مقایسه می کند ، که برای گروه سنجش سنجی آنها توسط گروهی از پاسخ دهندگان با جمعیت ارزیابی شده اند.

بیومتریک آینه 14 ویژگی را نشان می دهد ، از جنسیت ، سن و قومیت گرفته تا جذابیت ، عجیب و پایداری و پایداری عاطفی. هرچه فرد در آنجا بایستد ، صفات شخصی تر می شوند.

طرح اتلاف حرارت پمپ وكيوم خلاء حلقه آب

این پروژه تحقیقاتی ، به سرپرستی دکتر نیلز واترز از مرکز رابط کاربری طبیعی کاربران اجتماعی (SocialNUI) و گالری علوم ملبورن ، نگرانی هایی را که این فناوری در مورد رضایت ، ذخیره داده ها و تعصب الگوریتمی ایجاد می کند ، بررسی کرده است.

دکتر واترز گفت: "با ظهور هوش مصنوعی و داده های بزرگ ، دولت و مشاغل به طور فزاینده ای از دوربین های مدار بسته و تبلیغات تعاملی استفاده می کنند تا عواطف ، سن ، جنسیت و جمعیتی افرادی که از آنجا عبور می کنند را تشخیص دهند."

"مطالعه ما با هدف ایجاد سؤالات چالش برانگیز در مورد مرزهای هوش مصنوعی انجام شده است. این به کاربران نشان می دهد اجرای هوش مصنوعی که به روش های غیر اخلاقی یا مشکل ساز تبعیض قائل می شود و می تواند عواقب اجتماعی داشته باشد ، آسان است. به درک بهتر اخلاق پشت هوش مصنوعی کمک کنید. "

بیومتریک آینه پیامدهای احتمالی موجود در دنیای واقعی تعصب و مفروضات الگوریتمی را برجسته می کند.

دکتر واترز گفت: "اگرچه جمع آوری اطلاعات شخصی در مورد اولویت های خرید شما برای خیاط یک سرویس شخصی ممکن است بی ضرر به نظر برسد ، گرفتن این اطلاعات بدون رضایت ، عدم اطلاع از پیش بینی براساس داده های صحیح را غیرممکن می کند."

"استفاده از AI شیب لغزنده ای است که فراتر از حوزه خرید و تبلیغات است. تصور کنید هیچ کنترلی بر روی الگوریتمی ندارید که به اشتباه شما را برای سمت های مدیریتی ، غیرقابل واجد شرایط برای دانشگاه ها قلمداد کند ، یا عکس خود را بدون رضایت شما به طور عمومی به اشتراک بگذارد.

دکتر واترز گفت: "یكی از صفات شما انتخاب شده است - مثلاً سطح مسئولیت خود را" و "بیومتریک آینه" از شما می خواهد كه تصور كنید كه این اطلاعات اکنون با بیمه یا كارفرمای آینده شما به اشتراک گذاشته می شود. " "این پروژه نمایشی شفاف از پیامدهای احتمالی افراد است."

دکتر ووترز گفت مهم است که توجه داشته باشید که Biometric Mirror ابزاری برای تجزیه و تحلیل روانشناختی نیست.

وی گفت: "بیومتریک آینه فقط تخمین عمومی تخمین زده شده از چهره را محاسبه می کند."

"این به دلیل عدم دقت آن محدود است ، زیرا فقط یک مجموعه اطلاعات نسبتاً كوچك و با جمعیت از طراحی آن آگاه هستند. نتیجه گیری معنادار در مورد حالات روانشناختی از Biometric Mirror نامناسب است."

 




ارسال توسط managesit

محققان مؤسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) ثابت كردند كه از نور آبی معمولی می توان برای بهبود قابل ملاحظه توانایی دیدن اجسامی كه در اثر آتش سوزی زیاد گاز طبیعی غیر سیگاری درگیر هستند- مانند مواردی كه در مطالعات آزمایشگاهی و آتش سوزی استفاده می شود- استفاده كرد. تست استانداردهای مقاومت.


همانطور که در مقاله جدیدی در ژورنال Fire Technology توضیح داده شده است ، روش تصویربرداری با نور آبی NIST می تواند ابزاری مفید برای به دست آوردن داده های بصری از آتش سوزی های بزرگ باشد که در آن دمای بالا می تواند حسگرهای الکتریکی و مکانیکی معمولی را غیرفعال یا از بین ببرد.

این روش اطلاعات مفصلی را در اختیار محققان قرار می دهد که از آنالیز نوری مانند همبستگی تصویر دیجیتال (DIC) استفاده می کنند ، روشی که تصاویر پی در پی از یک جسم را مقایسه می کند زیرا تحت تأثیر نیروهای اعمال شده مانند فشار یا گرما تغییر شکل می یابد. دانشمندان با اندازه گیری دقیق حرکت پیکسل های جداگانه از یک تصویر به تصویر دیگر ، بینش ارزشمندی در مورد نحوه واکنش مواد در طول زمان ، از جمله رفتارهایی مانند کرنش ، جابجایی ، تغییر شکل و حتی آغازهای میکروسکوپی از شکست به دست می آورند.

با این وجود ، استفاده از DIC برای بررسی تأثیر آتش سوزی در مصالح ساختاری ، یک چالش ویژه را ایجاد می کند: چگونه می توان تصاویر را با سطح وضوح مورد نیاز برای تحقیق هنگامی که شعله های روشن و پر سرعت در حال حرکت بین نمونه و دوربین هستند ، دریافت می کند؟

"آتش باعث می شود که تصویربرداری در طیف مرئی از سه طریق دشوار باشد ، زیرا سیگنال کاملاً توسط دوده و دود مسدود می شود ، از شدت نور ساطع شده توسط شعله ها مبهم می شود و با شیب حرارتی در هوای گرم که خم می شود ، تحریف می شود یا مت ههلر ، مهندس سازه تحقیقات در آزمایشگاه ملی تحقیقات آتش نشانی (NFRL) و یکی از نویسندگان مقاله جدید ، گفت: " "از آنجا که ما اغلب در آزمایشات خود از آتش سوزی کم دود و بدون دود استفاده می کنیم ، فقط باید مشکلات روشنایی و اعوجاج را مرتفع کنیم."

برای بهبود توانایی محققان در "دیدن" از طریق آتش ، NIST یک سیستم تصویربرداری با استفاده از نور آبی معمولی برای پاک کردن چشمگیر تصویر ایجاد کرده است. اعتبار: آزمایشگاه تحقیقات آتش نشانی ملی / NIST
برای انجام این کار ، هولر و همکارش کریس اسمیت ، مهندس تحقیق قبلاً با NIST و اکنون در بیمه تخصصی برکشایر هاتاوی ، یک ترفند را از صنعت شیشه و فولاد قرض گرفتند که در آن تولید کنندگان از ویژگی های فیزیکی مواد در طول تولید نظارت می کنند در حالی که هنوز گرم و درخشان هستند. .

هولر گفت: "تولیدكنندگان شیشه و فولاد اغلب از لیزرهای با نور آبی استفاده می كنند تا با استفاده از مواد داغ درخشان كه می توانند حسگرهای آنها را كور كنند ، با نور قرمز خاموش كنند." "ما فهمیدیم که اگر این ماده با مواد گرم کار کند ، می تواند با مواد شعله ور نیز کار کند."



هولر و اسمیت برای آزمایش خود از چراغهای LED (LED) قابل انتشار و ارزان قیمت از LED استفاده کردند که دارای طول موج طیف باریک در حدود 450 نانومتر بود.

در ابتدا ، محققان یک هدف را در پشت آتش آزمایش گازسوز قرار داده و آن را به سه روش روشن می کردند: توسط نور سفید به تنهایی ، توسط نور آبی که توسط شعله های آتش و با نور آبی با فیلتر نوری قرار گرفته در مقابل دوربین. گزینه سوم بهترین نتیجه را نشان می دهد ، شدت مشاهده شده شعله را 10000 برابر کاهش می دهد و تصاویر بسیار مفصلی را ارائه می دهد.

با این حال ، دیدن هدف فقط کافی نبود تا روش نور آبی برای تجزیه و تحلیل DIC کار کند. محققان همچنین مجبور به کاهش اعوجاج تصویر ناشی از شکست نور توسط شعله بودند - مشکلی که در توهم "مداد شکسته" مشاهده می شود وقتی یک مداد در یک لیوان آب قرار می گیرد.

ورود به حالت تمام صفحه

بازی
این ویدیو دو دیدگاه متفاوت از آزمایش انتشار آزمایشگاه آتش نشانی را نشان می دهد ، یکی در نور طبیعی و دیگری با سیستم روشنایی طیف باریک NIST که از نور آبی معمولی برای دیدن شعله های آتش استفاده می کند. در این مثال ، تصویربرداری با نور آبی به محققان اجازه می دهد تا ردیابی نمونه چوب را مشاهده ، پیگیری و اندازه گیری کنند. اعتبار: از طرف J. Gales / University York ضبط شده و توسط D. Sawyer / NIST ویرایش شده است
"خوشبختانه ، رفتارهایی که ما می خواهیم DIC نشان دهد ، مانند کرنش و تغییر شکل در یک پرتوی فولادی گرم ، فرایندهای کندی نسبت به اعوجاج ناشی از شعله هستند ، بنابراین ما فقط باید تصاویر زیادی را بدست آوریم ، مقدار زیادی از داده ها را جمع آوری کنیم و به طور ریاضی اندازه گیری ها را برای بهبود دقت آنها اندازه گیری کنید. "

برای تأیید اثربخشی روش تخیل خود ، ههلر و اسمیت به همراه همکاران کانادایی جان گالس و ست گاتن آن را در دو آزمایش در مقیاس بزرگ به کار بردند. اول بررسی کرد که چگونه آتش پرتوهای فولادی را خم می کند و دیگری نگاه می کند که هنگام رخ دادن احتراق جزئی چه اتفاقی می افتد و به تدریج یک تخته چوبی را در بر می گیرد. برای هر دو ، تصویربرداری بسیار بهبود یافته بود.

هولر گفت: "در حقیقت ، در مورد جلب مواد ، ما احساس می کنیم که تصویربرداری با نور آبی ممکن است روزی به بهبود روش های استاندارد تست کمک کند." "با استفاده از نور آبی و فیلتر نوری ، ما در واقع می توانیم چارجویی را که به طور معمول در پشت شعله های آتش پنهان است ، مشاهده کنیم. نمای واضح تر به همراه تصویربرداری دیجیتال ، دقت اندازه گیری محل کاراکتر را در زمان و مکان بهبود می بخشد."

هولر همچنین در ساخت روش دوم برای تصویربرداری از اشیا از طریق آتش با همکاران در آزمایشگاه های NIST's Boulder ، کلرادو شرکت داشته است. در مقاله بعدی NIST در ژورنال Optica ، محققان یک سیستم تشخیص لیزر و دامنه (LADAR) را برای اندازه گیری تغییر حجم و حرکت اجسام 3 بعدی ذوب شده در شعله ها نشان می دهند ، حتی اگر مقادیر متوسط ​​دوده و دود وجود داشته باشد.

 

 



تاریخ: پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399برچسب:استفاده جدید از نور آبی از آتش سوزی می کند,
ارسال توسط managesit

اوبر گفت که سه شنبه نخستین گام برای شروع مجدد برنامه خودمختار رانندگی است ، و اتومبیل های خود رانندگی خود را در جاده "در حالت دستی" با یک راننده در چرخ همیشه باز می گرداند.


این غول فرار گفت: وسایل نقلیه ویژه مجهز به این خودرو برای اولین بار در شرایطی که آزمایشات خود را به دلیل تصادف مرگبار در آریزونا به حالت تعلیق درآورد ، دوباره به خدمت گرفته خواهد شد .

Uber در بیانیه ای با اعلام آزمایش جدید در پیتسبورگ ، پنسیلوانیا گفت: "ما با اتومبیل ها در حالت دستی شروع می کنیم ، که یک متخصص ماموریت در پشت فرمان نشسته است و کنترل دستی خودرو را همواره انجام می دهد."

"در حالی که ما مشتاق هستیم که آزمایش سیستم خود رانندگی خود را از سر بگیریم ، می بینیم که رانندگی دستی اولین گام مهم برای خلبانی این پادمان ها است."

این آزمایش Uber را قادر می سازد تا داده هایی را در مورد سناریوهای مختلف که در شبیه سازی های رایانه ای از نو ساخته می شوند ، جمع کند و همچنین نقشه برداری دقیق تری را برای خودروها ایجاد کند.

خدمات بازسازی پمپ وکیوم خلاء

پس از حادثه مارس در آریزونا که منجر به کشته شدن یک عابر پیاده شد ، Uber آزمایش رانندگی خودگردان را در چندین مکان در ایالات متحده به حالت تعلیق درآورد.

هیئت ملی ایمنی حمل و نقل در گزارش اولیه در ماه مه اعلام کرد: سنسورهای این خودرو 6 ثانیه جلوتر از تصادف پیاده را شناسایی کردند اما نتوانستند ترمز اضطراری را فعال کند.

NTSB گفت مهندسان Uber سیستم ترمز اضطراری خودکار را غیرفعال کرده اند "تا پتانسیل رفتار خودروهای نامنظم را کاهش دهد."

عابر پیاده با لباس تیره پوشیده شده بود و هنگام عبور از یك بخش غیر روشن از مسیر جاده ، دوچرخه را كه هیچ بازتابنده جانبی نداشت ، تحت فشار قرار می داد.

اوبر گفت که در آزمایش های جدید پیتسبورگ ، وسایل نقلیه خود رانندگی دارای سیستم نظارت راننده خواهند بود "به منظور اطمینان از اینکه متخصصان ماموریت در پشت فرمان مراقب باشند."

در صورت تشخیص عدم توجه راننده ، سیستم هشدار شنیداری را ارسال می کند .

Uber گفت سیستم های اجتناب از برخورد اتوماتیک آن در حین رانندگی فعال خواهند شد - ترمز اضطراری هنگام شناسایی یک تصادف احتمالی فعال می شود.

 




ارسال توسط managesit

تصور کنید کلاه ایمنی بگذارید ، ویزور را پایین بیاورید و بلافاصله از وجود روزانه خود را به ماجراجویی "جنگ ستارگان" خود منتقل کنید.


خب ، آن بلستر را بزنید زیرا نوع فانتزی که فقط می توانست در رویاهای جوانان بافته شود ، به یک پارک موضوعی یا مرکز خرید در نزدیکی شما می آید - شاید زودتر از آنچه فکر می کنید.

Void آخرین مورد در کسب و کارهایی است که تجارب واقعیت مجازی کاملاً غوطه ور را برای تقریباً دو برابر قیمت بلیط فیلم تجربه می کند.

سناریوی شرکت "جنگ ستارگان: اسرار امپراتوری" به بازیکنان دستور می دهد که رسالت آنها بازیابی اطلاعات امپریالیستی است که برای بقای شورش مهم است - بله ، آن شورش از لوک اسکای واکر و پرنسس لیا.

در واقعیت ، بازیکنان در اتاقی مملو از دوربین ، سنسور حرکات و سایر وسایل دیگر در سایه دیزنی لند در جنوب کالیفرنیا قرار دارند.

تا آنجا که به آنها مربوط می شود ، آنها شورشیان مبدل به عنوان طوفان های امپریال در سیاره مذاب Mustafar ، با هیولا های غول پیکر غول پیکر مبارزه می کنند و به طور کلی مراقبت از تجارت را انجام می دهند.

بازیکنان می توانند با پوشیدن جلیقه هایی که از سخت افزار پیشرفته ای برخوردار بوده اند ، دسترسی پیدا کنند و آنچه را که می بینند در لباسی خود مشاهده کنند ، لمس کنند و نسیم را بر روی صورت خود حس کنند و موجوداتی را که در اطرافشان پیچیده هستند بشنوند.

جان کرکپاتریک ، مدیر بازاریابی ، می گوید: با همکاری با لوکاسفیلم متعلق به دیزنی ، که فیلم های "جنگ ستارگان" را ایجاد می کند ، این تجربه شامل همه حواس است.

بازیکن اوشیما ، 29 ساله ، مشاور فناوری ، می گوید: "من واقعاً احساس کردم که در فیلم حضور داشته ام."

"من واقعاً از این فناوری شگفت زده شده ام. شما واقعاً می توانید مأمورین را که از شما شلیک می کنند احساس کنید.

مظلومیت رونق

این تجربه — به طور معمول در گروه ها — به مدت 10 دقیقه در حدود 30-35 دلار هزینه دارد و روزانه حدود 500 بازدید کننده در آناهیم دارد.

مکانهایی در آمریکای شمالی ، خاورمیانه و اروپا وجود دارد و این شرکت همچنان در حال رشد است و سایر سناریوها شامل یک تور روایت کننده در اطراف فیلم "Ghostbusters" و یک تجربه خانه خالی از سکنه هستند.

بدون زنگ ها و سوت ها ، فضای داخلی آن چیزی است که انتظار دارید - اتاقی با حدود 10 متر مربع (110 فوت مربع) که در اینجا و آنجا تقسیم می شود تا بازیکنان را از طریق جذابیت راهنمایی کند.



این فناوری پیشرفته به موازات کار با رادیاتورهای آسیاب شده و فن های مختلف جوی متفاوت است ، در حالی که تشک های فوم دو برابر ماگما و پراکندگی رایحه "دید بو" را ایجاد می کنند.

جرمی بایلنسون ، مدیر موسس آزمایشگاه تعامل انسانی مجازی دانشگاه استنفورد و نویسنده پرفروش ترین "تجربه در خواست" ، به AFP گفت که این بخش در حال پیشرفت است.

در کالیفرنیا ، جاذبه های VR در حال توسعه یا در خارج از کشور شامل تجربه گروه آزاد رومینگ "بیگانه: تبار" در اورنج کانتی و مرکز ImaxVR در لس آنجلس است.

جذابیت مبتنی بر تحلیلگر سیا "جک رایان" ، قهرمان رمان های تام کلنسی و یک سریال تلویزیونی آمازون آینده ، از جمله تجربیات متعدد VR بود که در رویداد اخیر طرفداران طنز-سان سن دیگو به نمایش گذاشته شد.

VR اسکار

بازی های ویدیویی به دلیل منزوی کردن بازیکنان مورد انتقاد قرار می گیرند ، اما طرفداران واقعیت مجازی می گویند که این می تواند یک تجربه ذاتاً اجتماعی باشد ، زیرا باعث می شود کار گروهی را از طریق حل مسئله پیش ببرید.

این فناوری به سرعت در حال پیشرفت است و در حال حاضر فراتر از سرگرمی خالص به آموزش و علم منتقل شده است.

فیلمنامه نویس تحسین شده Alejandro Gonzalez Inarritu سال گذشته برای نصب واقعیت مجازی با تمرکز بر گرفتاری مهاجران ، اسکار ویژه ای گرفت که در چندین شهر از جمله لس آنجلس به نمایش درآمد.

شش دقیقه "کارن y آرنا" ("واقعاً حاضر ، از نظر جسمی غیرقابل مشاهده") بینندگان را در مورد این سفر آزار دهنده که بسیاری از مهاجران از طریق صحرای سونوران در جنوب غربی ایالات متحده پذیرای آنها هستند ، تماشاگران را به خود جلب می کند.

با آویز آژیرها ، هر یک از شرکت کنندگان - پابرهنه در زمین شنی و پوشیدن عینک VR - سفر را به تنهایی تجربه می کنند ، تنها با گروه کوچکی از افراد مجازی که امیدوار بودند به آمریکا برسند ، پیوست.

مرزبانان مسلح به دندان ، مردان را از زنان و کودکان جدا می کنند. کفش های متروکه آنها زمین را رها می کند ، زیرا یک نفر از شدت درد فریاد می زند و یک فاجعه فرا می رسد.

از دنیای هنر ، قرار است یک نمایشگاه موفق در دیوید بووی با تجربه VR توسط سونی سازگار شود ، در حالی که معماران ، معلمان و بسیاری دیگر در بخش های دولتی و خصوصی به طور فزاینده ای از این فناوری برای نشان دادن پروژه ها و ایده ها استفاده می کنند.

کرکپاتریک گفت: "اگر یک مربی یا دانش آموز به دنیایی بروید ، و به جای این که فقط از طریق یک کتاب درسی درباره آن یاد بگیرید ، می توانید با آن مکان ارتباط برقرار کنید."

"یا حتی ببینید که در زمانهایی که تحصیل می کنید ، چه شکلی از این جهانها به نظر می رسد."

 

 
 



ارسال توسط managesit
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: