بروزترین
در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین مطالب را ترجمه و در اختیار عموم قرار بدیم

 

با وجود میلیونها بسته در مسیری به جایی دیگر ایالات متحده ، حمله کنندگان سایبری می توانند از این رفتار به ظاهر بی گناه به عنوان یک بردار حمله استفاده کنند. این دستگاه ها ، کوچک و سبک ، تلاش مجرمان برای هک کردن شبکه های WiFi شخصی یا شرکتی است. Sleuths در IBM ، در این روز و سن تجارت الکترونیکی و افت بسته ها ، آن را کشتی جنگی می نامند.

با توجه به "پس از ساخته شده، یک دستگاه کشتی جنگی می تواند حملات بی سیم به سادگی با به شخص و پس از رسیدن بر روی میز و یا آستان آنها حمل می شود را انجام دهد،" SecurityIntelligence . "در حالی که در حال گذر هستید ، دستگاه اسکن های اساسی بی سیم را انجام می دهد ، مشابه آنچه لپ تاپ هنگام جستجوی نقاط مهم Wi-Fi انجام می دهد. این مختصات مکان خود را از طریق GPS به سرور C&C منتقل می کند."

محققان امنیتی IBM این هفته برای آزمایش این دستگاه های جنگی در اخبار بودند. این دستگاه ها به چه شکلی هستند؟ Ather Fawaz در جزئیات برای خوانندگان Neowin ترسیم کرد .

وی ادامه داد: دستگاهی که باید به سایت اعزام شود ، در اصل از یک کامپیوتر تک بورد (SBC) ساخته شده است که باتری قابل شارژ یک تلفن همراه معمولی کار می کند. علاوه بر این ، با قطعات غیر قفسه ، تقریباً 100 دلار قیمت دارد. یک نمایشگاه DIY را برای یک نمایشگاه علمی در مدرسه به جای دستگاهی که می تواند برای هک کردن شبکه ها استفاده شود ، بیشتر شبیه به یک پروژه DIY می کند. "

IBM نشان می دهد كه چگونه حمل و نقل یك دستگاه استثماری به طور مستقیم از طریق پست می تواند به مهاجمان اجازه دهد از راه دور با چارلز هندرسون ، شریک جهانی مدیریت IBM X- Force Red در مرحله مركزی به شبکه ها هك كنند. آن تیم عنوان جاه طلبانه "IBM X-Force Red" دارد و کار آنها کشف نقاط ضعف احتمالی در شبکه ها است. در این مثال ، با بررسی کشتی سازی ، "X-Force Red قادر به نفوذ در شبکه های شرکتی کشف نشده بود. هدف ما از این کار کمک به آموزش مشتریان ما در مورد نقاط کور امنیتی بود."

از طریق تحویل بسته ها به صندوق پستی دفتر یا بسته های شخصی که در ورودی دارد ، می توانید به عنوان یک فرد نفوذگر رفتار کنید.

زاک ویتاکر ، سردبیر امنیت در TechCrunch :

"هنگامی که کشتی جنگی یک شبکه Wi-Fi را از اتاق نامه یا میز دریافت کننده پیدا کند ، بسته های داده بی سیم را که می تواند برای استفاده در شبکه استفاده کند ، گوش می دهد. کشتی جنگی یک دست لرزش را گوش می دهد - روند اجازه کاربر برای ورود به سیستم. شبکه Wi-Fi — سپس آن داده های تقسیم شده از طریق شبکه تلفن همراه را به سرورهای مهاجم ارسال می کند ... با دسترسی به شبکه Wi-Fi ، مهاجم می تواند از طریق شبکه شرکت حرکت کند و به دنبال سیستم های آسیب پذیر و در معرض اطلاعات باشد. "

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب تولید کننده پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

ویتاکر گفت این تیم کد کدهای اثبات مفهوم را آزاد نکرد تا به مهاجمان کمک نکند.

هندرسون در SecurityIntelligence گفت: "به حجم جعبه هایی که هر روز از طریق یک صندوق پستی شرکتی در حال حرکت است ، فکر کنید ." "یا اینکه بسته هایی را که در ایوان خانه یک مدیر عامل قرار گرفته اند ، در محدوده Wi-Fi منزل خود قرار دهید ، در نظر بگیرید."

در واقع ، هندرسون افزود ، بسته های مخرب لزوماً قابل تشخیص نیستند ، اما به عنوان یک سیستم دارای قابلیت کنترل 3G و از راه دور ، "می توان آن را در قسمت پایین جعبه بسته بندی قرار داد یا در خرس عروسکی کودک پر کرد (دستگاه بزرگتر نیست) از کف دست خود) و درست به دست یا میز یک قربانی مورد نظر تحویل داده شد. "

هندرسون نوشت: "در این پروژه یك کشتی سازی ، ما متاسفانه توانستیم ارتباط شبكه ای پایدار برقرار كنیم و دسترسی كامل به سیستم های هدف را بدست آوریم ."

"آیا به یک بازدید کننده اجازه می دهید مستقیماً روی میز رئیس افسر مالی خود قدم بگذارد؟" او پرسید. همین پاسخ می تواند برای بسته ها اعمال شود ، به خصوص اگر تکنیک های حمل و نقل کشتی سازی مخصوصاً در فصول تعطیلات هنگام افزایش تحویل بسته ، برای مجرمان سایبری مفید باشد.

 




تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1399برچسب:,
ارسال توسط managesit

در سپتامبر 2018 ، یک ناظر فناوری تحسین برانگیز بود: اگر شما یک فرد عادی هستید ، اپل FaceID اساساً بی خطر است. اما پس از آن ، این ناظر فناوری ، راشل کراوس ، در مشهد نوشت که "هرچه استدلال های مخالف و مخالف را بزرگ کردم ، به طرز جنجالی به این نتیجه رسیدم که ترس من از Face ID فقط کوچکترین چیز غیر منطقی است ... اما نه. آیا این بدان معنی است که من از آن استفاده خواهم کرد. "


او به خوبی از نكاتی به علاوه طرفداران اپل و اپل آگاه بود ، اما او اعتراف كرد كه نمی تواند بودجه دهد. "شناسه چهره ممکن است مناسب باشد ، و احتمالاً بی خطر است ... اما وقتی می توان از تلفن های ما ، هویت و زندگی ما محافظت کرد ، احتمالاً به اندازه کافی خوب نیست ."

در سال 2019 ، هنوز هم افرادی مردد هستید که تعجب می کنند که آیا فناوری جدید باعث افزایش امنیت خواهد شد یا حمله جدیدی را ایجاد خواهد کرد ، و محققان Tencent به این دلیل می پردازند که کمی سخت تر فکر کنند.

در رویداد امنیتی Black Hat USA 2019 در اوایل این ماه ، محققان به جلسه خود "تأیید هویت بیومتریک در معرض تهدید: هک شدن زندگی" توجه کردند.

به عنوان بخشی از بحث خود را، به آنها گفت، آنها را "معرفی زرادخانه ما از حمله به زنده بودن تشخیص و نشان می دهد چگونه به آنها را به دور زدن چند خارج از قفسه محصولات احراز هویت بیومتریک، از جمله 2-D / 3-D احراز هویت صورت و احراز هویت voiceprint ""

محققان نحوه استفاده از عینک و نوار را برای دور زدن اپل FaceID نشان دادند.

موفقیت Tencent به نوازش به یک ویژگی بیومتریک به نام تشخیص زندگی وابسته بود. Threatpost گزارش داد که مجریان Tencent چه گفتند:

"با نشت داده های بیومتریک و افزایش توانایی کلاهبرداری هوش مصنوعی ، تشخیص حیات به پاشنه آشیل از امنیت احراز هویت بیومتریک تبدیل شده است ، زیرا می توان بررسی کرد که بیومتریک گرفته شده یک اندازه گیری واقعی از فرد مجاز مجاز است که در آنجا حضور دارد زمان دستگیری. "

نوار سیاه روی لنزها قرار داشت و نوار سفید درون نوار سیاه. "با استفاده از این ترفند آنها توانستند تلفن همراه قربانی را قفل کنند و سپس با قرار دادن لیوان های نوار ضمیمه شده در بالای چهره قربانی خواب ، بتوانند قفل تلفن همراه یک قربانی را باز کنند و از طریق مکانیسم تشخیص توجه از هر دو FaceID و سایر فناوری های مشابه ، عبور کنند." گفت Lindsey O'Donnell ، Threatpost .



با این حال ، اودونل گفت فقط یک چیز وجود دارد ، اگر فکر می کنید این یک راه حل آسان است: قربانی واقعی باید سرد باشد. سرد ، مثل ناخودآگاه. همانطور که در بازیگر بد بدون آن که فرد را از خواب بیدار کند ، باید عینک را روی فرد قرار دهد. (" جنینگزو براون " Gizmodo گفت: "حداقل برای استفاده از انگشت یک شخص خواب آور کمی دشوار است ."

چه خبر است؟ چرا FaceID قدرت خود را از دست داد؟ اودونل گفت ، "انتزاع چشم برای تشخیص حیات باعث ایجاد یک قسمت سیاه (چشم) با یک نقطه سفید بر روی آن (عنبیه) می شود." با این حال ، اگر یک کاربر عینک بپوشد ، روشی که تشخیص حیات را اسکن می کند ، تغییر می کند. اگر شخصی عینکی بپوشد ، FaceID هنگام تشخیص عینک ، اطلاعات 3 بعدی را از ناحیه چشم استخراج نمی کند.

O'Donnell گفت: توصیه از حاضران Tencent این بود که تولید کنندگان بیومتریک اعتبار هویت را برای دوربین های بومی اضافه می کنند و وزن تشخیص فیلمبرداری صوتی و تصویری را افزایش می دهند.

بیشتر بخوانید: چگونه پمپ وکیوم خلاء حلقه مایع به درستی

در همین حال ، اپل داستان خود را در مورد FaceID در سایت خود ارائه می دهد و منطقی است که فرض کنید امنیت به اولویت بالایی رسیده است:

"این احتمال که یک فرد تصادفی در جمعیت می تواند در iPhone یا iPad خود را با استفاده از نرم افزار چهره ID نگاه و باز کردن آن است که حدود 1 در 1000000 با ظاهر تنها ثبت نام،" با توجه به "درباره FaceID فن آوری های پیشرفته" صفحه آن است.

به عنوان محافظت اضافه شده ، فقط پنج تلاش مسابقه ناموفق توسط FacedD allowed مجاز است و سپس کد عبور لازم است. "احتمال آماری برای دوقلوها و خواهر و برادرانی که به نظر شما می رسد و در بین کودکان زیر 13 سال متفاوت است ، زیرا ممکن است ویژگی های مجزا صورت آنها کاملاً توسعه نیافته باشد. اگر به این موضوع نگران هستید ، توصیه می کنیم از رمز عبور برای تأیید هویت استفاده کنید . "

با این وجود ، Tencent به کشف و گزارش یافته های آنها پرداخت. "چهره ID کار می کند متفاوت اگر عینک تشخیص می دهد. هنگامی که سیستم عینک تشخیص می دهد، ظاهرا اطلاعات از منطقه چشم از صورت کشیدن نیست، گفت:" Gizmodo به را جنینگز براون.

TNW موافقت كرد و گزارش داد ، "خوب ، معلوم است كه FaceID وقتی افراد عینك می پوشند ، چشمان دیگری را اسكن می كند. TNW به نقل از محققان:" ما در FaceID نقاط ضعف پیدا كردیم. "كجا؟" این به شما اجازه می دهد تا در صورت پوشیدن عینك ، قفل را باز كنند. وقتی عینک می پوشید ، اطلاعات 3 بعدی را از ناحیه چشم استخراج نمی کند.

یک دلیل منطقی این است که تنظیم این شاهکار چیزی عجیب و غریب نیست. 9to5Mac : "برای باز کردن تلفن شخص دیگر ، به نظر می رسد که چگونه می توانید عینک را روی آن ها قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها هنوز برای Face Face کافی هستند. همانطور که محققان خاطرنشان می کنند ، در صورت بیهوش شدن قربانی این کار بسیار مؤثر است. "

 




تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1399برچسب:,
ارسال توسط managesit

برای آزمایش تحویل مواد غذایی با اتومبیل بدون راننده 

شركت كروگر در صدد است آزمايش كند كه آيا مي تواند با يك ناوگان از اتومبيل هاي بدون راننده بدون راننده طراحي شده براي كاهش هزينه هاي تحويل ، مشتريان سوپر ماركت را از راه راه هاي مواد غذايي شلوغ دور كند.


برنامه آزمایش اعلام شده در روز پنجشنبه می تواند Kroger را به اولین بقال فروشی آمریکایی تبدیل کند و با اتومبیل های روباتیک تحویل دهد که در صورت بروز خطا در آن ، کنترل شخصی برای سوار شدن به انسان را ندارند. 

پمپ وكيوم بدون روغن در حلقه پيستون

Kroger مستقر در سینسیناتی در حال همکاری با Nuro است ، یک استارت آپ سیلیکون ولی که دو سال پیش توسط دو مهندس که در اتومبیل های رانندگی در گوگل کار می کردند ، تأسیس شده است. این پروژه گوگل اکنون به عنوان Waymo شناخته شده است ، که قصد دارد سرویس تگرگ سواری را معرفی کند که قرار است تا پایان امسال جمع کردن مسافران در خودروهای کاملاً خودمختار را آغاز کند.

مانند Waymo ، Kroger فقط می گوید خدمات تحویل خود رانندگی خود را تا پایان سال جاری آغاز می کند.

Dave Ferguson ، بنیانگذار نورو ، گفت: محل خدمات تحویل هنوز مشخص نشده است ، اگرچه به احتمال زیاد شامل سوپر مارکت های فرای در کالیفرنیا یا آریزونا خواهد بود.

مشتریان می توانند مواد غذایی را از یک برنامه تلفن همراه سفارش دهند ، درست مثل اینکه افراد سواری Uber یا Lyft را احضار کنند. پس از قرار دادن سفارش ، یک وسیله نقلیه بدون راننده مواد غذایی را با سر و صدایی تحویل می دهد و نیاز به حضور مشتریان برای واگذاری موارد دارد. وسایل نقلیه احتمالاً با یک کد عددی باز خواهند شد.

Kroger در حال حاضر تحویل مواد غذایی را در وسایل نقلیه رانده شده توسط افراد در حدود 1200 از 2،800 فروشگاه خود ارائه می دهد ، حدود 20 بازار مختلف در ایالات متحده را پوشش می دهد اگر آزمایش های نورو به خوبی پیش رود ، Kroger می گوید احتمالاً امکان استفاده از اتومبیل های بدون راننده را گسترش می دهد ، به طور بالقوه امکان سوپر مارکت هایش را فراهم می کند. هزینه های تحویل آن را کاهش داده و کارگرانی را که در حال رانندگی اتومبیل به مشاغل دیگری بودند که در جهت بهبود خدمات به مشتری متمرکز شده اند ، انتصاب کنید.

 




ارسال توسط managesit

نقش فناوری در سیستم های مراقبت های پزشکی مورد بحث به عنوان بابل سلامت توانایی های هوش مصنوعی آن را نشان می دهد 

در اینجا برخی از علائم هشدار دهنده معمول آورده شده است. حالا برو یک دکتر. این دو جمله خلاصه آنچه فرض می کنیم روش محتاطانه برای تکیه بر دنیای اطلاعات پزشکی نرم افزار است که وقتی خارش ، سرفه یا درد جدی به نظر می رسد. اکنون دلیل تعجب وجود دارد که آیا می توانیم در مورد لاغر شدن حتی بیشتر فکر کنیم.


New Scientist ، IT Pro و تعداد زیادی سایت دیگر که در حال مشاهده تأثیر احتمالی این شرکت بر روی سیستم های بهداشتی ما هستند ، بابل از سلامت مصنوعی برای ارائه اطلاعات پزشکی از طریق برنامه بررسی علائم استفاده می کند.

از طریق این برنامه ، بیماران می توانند بازخورد سلامتی را بر اساس آنچه بیماران به ربات می گویند ، دریافت کنند.

تعدادی گزارش به نقل از پروفسور مارتین مارشال ، نایب رئیس RCGP ، با این حال ، که هیچ برنامه منفردی نمی تواند کاری را انجام دهد که یک پزشک عمومی در ذهن داشته باشد از عوامل جسمی ، روانی و اجتماعی که ممکن است بر سلامتی یک بیمار تأثیر بگذارد ، انجام دهد. پروفسور مارشال گفت: سناریوهای بالینی واقعی همیشه جوابهای بریده و خشک ندارند .

این شرکت در رویدادی که در کالج رویال پزشکان برگزار شد ، چت روبات خود را نشان داد.

بی بی سی گفت ، چت بابات "چندین سناریو ممکن را همراه با برآورد درصدی از صحت هر یک از آنها ارائه می داد".

به گزارش بی بی سی ، علی پارسا ، بنیانگذار بابل ، گفت که این شرکت کاملاً آگاه است که هوش مصنوعی به تنهایی قادر به مراقبت از بیمار نیست و "به همین دلیل است که ما آن را با پزشکان تکمیل می کنیم." اطلاعات در چت تصویری پیگیری.

به تازگی ، بابل بهداشت ارائه ارائه شده در کالج رویال پزشکان لندن را ارائه داد: هوش مصنوعی این شرکت ، در یک سری آزمایشات توانایی خود را در ارائه مشاوره بهداشتی در کنار پزشکان متخصص نشان داد. در یک آزمایش بیشتر از توانایی های هوش مصنوعی خود ، تیم بابل با کالج سلطنتی پزشکان ، استنفورد و ییل نیو هاون بهداشت برای آزمایش هوش مصنوعی در کنار هفت پزشک مراقبت های اولیه با استفاده از 100 ویگ همکاری کردند. هوش مصنوعی بابل 80 درصد از نظر دقت ، در حالی که هفت پزشک به دامنه دقت 64-94 درصد رسیدند.

پارسا گفت که نتایج نشان می دهد که خدمات بهداشتی تقویت شده با هوش مصنوعی چگونه می توانند بار سیستم های مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان را کاهش دهند.

براساس گزارشی از بلومبرگ ، مالکوم گرانت ، رئیس NHS انگلستان ، این دیدگاه را در طول گفتگوی پانل در رویداد اخیر ارائه داد. وی گفت: "NHS سرمایه فکری عظیمی دارد و من می خواهم در مورد رانندگی نکردن خیلی واضح باشم." "من می خواهم خیلی واضح باشم که ما پزشکان عمومی را از تمرین خارج نمی کنیم و این را رقیبی به سبک Uber می بینیم."

به گفته بلومبرگ ، پارسا اظهار داشت كه در یك وضعیت ایده آل و در بیشتر كشورهای توسعه یافته ، بهترین نتیجه به احتمال زیاد با پزشكانی كه از ابزار بابل استفاده می كنند در كنار مهارت ها و شهود خودشان است. وی گفت: "آنها می توانند یکدیگر را بهبود بخشند."

در همین حال ، ارژون خرپال ، خبرنگار فناوری CNBC در لندن ، گزارش داد كه Mobasher Butt ، مدیر پزشکی بابل ، روز پنج شنبه در گفتگو با CNBC اظهار داشت: "ما خدماتی را ایجاد كرده ایم كه پیوسته مراقبت کامل را ارائه می دهد ، جایی که از تصمیمات هوش مصنوعی پشتیبانی می شود. توسط پزشکان عمومی در زندگی واقعی برای ارائه مراقبت و پشتیبانی عاطفی که فقط انسانها قادر به آن هستند. "

پارمی اولسون در فوربس خوانندگان را از طریق نسخه ی نمایشی لندن پیاده کرد و به نوبه خود آنچه را که برنامه ارائه می کند ، مشخص می کند. وی گفت صفحه نمایش بالای پارسا "یک انیمیشن 3 بعدی D از علائم و بیماری ها را نشان می دهد ، زیرا صدای یک زن از طریق سالن به صدا در می آمد و به سؤالات خودکار از چت روم در مورد طلسم سرگیجه اخیر او پاسخ می داد."

 




ارسال توسط managesit

فیسبوک ثبت اختراع را برای سیستم صوتی محیط ثبت کرد: خوشحال باشید که آنها گفتند که از آن استفاده نمی کنند 

حالا این کنجکاوی به نظر می رسد یک شرکت برای ثبت اختراع ثبت می کند برای سیستمی که هرگز قصد استفاده از آن را ندارد. چرا زحمت؟ فیس بوک ، شرکتی که ثبت نام کرده است ، دلایل خود را دارد اما ابتدا به ما اجازه دهید ببینیم این حق ثبت اختراع چیست. فیسبوک با استفاده از سیگنال های نامفهوم که از طریق یک تلویزیون پخش می شود ، حق ثبت اختراع را در تلفن هوشمند خود ثبت کرد.


راشل انگلستان ، Engadget گفت: این حق ثبت اختراع در مورد نرم افزار است كه به تلفن های هوشمند اجازه می دهد تا هنگام شنیدن پیام های پنهان در تبلیغات تلویزیونی ، ضبط را شروع كنند . سر و صدای محیط می تواند اطلاعاتی را که مشاهده می کنید و واکنشهای شما به تبلیغات ارائه می دهد.

فیس بوک برنامه ثبت اختراع (ارسال شده در اواخر سال 2016) را برای روشن کردن میکروفون هوشمند برای ضبط "صدای محیط" و ارسال مجدد آن به فیس بوک ارسال کرد. "این اساسا ارائه فیس بوک ضبط پاسخ خود را هنگامی که یک آگهی خاص می آید در تلویزیون، گفت:" عدنان فاروقی در رونمایی . "اگر هیچ پاسخ شنیداری به تبلیغ ندهید ، از صدای ضبط شده محیط نیز مشهود خواهد بود."

استیون ملندز در شركت Fast به توضیحات اضافه كرد ، كه "اساساً تلفن شما یا دستگاه دیگری از طریق بلوتوث یا سیگنال های دیگر می تواند نزدیك تلویزیون روشن شما باشد و قطعه های صوتی كوتاه را ضبط می كند." الیویا سولون در گاردین "اثر انگشت صوتی" تعبیه شده در تبلیغات تلویزیونی را توصیف کرد. این موارد برای گوش انسان قابل شنیدن نیست ، اما باعث می شود تلفن میکروفون را روشن کند و صدای محیط مورد نظر را ضبط کند.

این تبلیغات و پخش برنامه ها چگونه سود خواهد داشت؟ "نمایش ها و تبلیغات تلویزیونی می تواند شامل سیگنال های دارای سطح بالا باشد که دقیقاً چیزی را که مشاهده می کنید مشخص می کند ، و این داده ها می توانند به" سرور مرکزی "برای" به روز رسانی نمایه های افراد از افراد "در خانه شما فرستاده شوند تا بتوانند کاربران را با شخصی بهتر هدف گذاری کنید. طبق برنامه ثبت اختراع ، محتوا ". 

پمپ وکیوم آبی خلاء پیچ را انتخاب کنید

سام Machkovech ، Ars Technica ، فقط در مورد چگونگی اجرای این ایده می تواند رفتار مشاهده را نشان دهد. "برنامه سپس این سر و صدای محیط ضبط شده را گرفته و آن را در جستجوی" ویژگی صوتی "که در بسیاری از قسمت های ثبت اختراع به عنوان" صدای مدوله شده با فرکانس بالا "توصیف شده است ، تجزیه و تحلیل می کند .

وی گفت که این فرکانس نامفهوم یک هدف دارد ، برای تعیین اینکه آیا یک بیننده مطالب کامل یا حداقل قابل توجهی از مطالب مانند تبلیغات را می شنود یا خیر ، و انتقال آن اطلاعات به فیس بوک. به عنوان مثال ، وی گفت: با اشاره به حق ثبت اختراع ، شکاف های کاملاً به موقع در یک نمونه صوتی با فرکانس بالا به فیس بوک می گوید که بیننده تلویزیون با نصب یک مسدود کننده ، این تبلیغ را رد می کند.

بگو چی؟ میکروفون هایی که باعث ایجاد زبانه در کاربران فیس بوک می شوند؟ سایتهای تماشای فناوری از جمله Ubergizmo در پاسخ فیس بوک به خبر چنین حق اختراعی خبر دادند. فیس بوک اعلام کرد که هرگز قصد ندارد از فناوری ای که می خواهد ثبت اختراع کند استفاده کند.

هوم پس چرا برای ثبت اختراع برای فناوری که اصلاً قصد اجرای آن را ندارد ، به دردسر می خورید؟ "این یک امر عادی به ثبت اختراعات فایل به است جلوگیری از فیس بوک VP و معاون مشاور عمومی آلن حقیقت گفت تجاوز از شرکت های دیگر." "فناوری موجود در این حق ثبت اختراع در هیچ یک از محصولات ما گنجانده نشده است و هرگز چنین نخواهد بود."

ثبت اختراع توسط فیس بوک در دسامبر 2016 ثبت شد و تاریخ انتشار ماه گذشته است که در 14 ژوئن.

 




ارسال توسط managesit

بایدو چین اتوبوس های خود رانندگی را از بین می برد 

غول اینترنتی چین بایدو روز چهارشنبه اعلام کرد تولید نخستین مینی بوس مستقل این کشور را آغاز کرده است ، زیرا این شرکت آماده می شود تا آنها را در نقاط توریستی و فرودگاه ها بچرخاند.


مدیر عامل شرکت رابین لی از 100 ردیف وسایل نقلیه خط تولید یک کارخانه در جنوب شرقی شهر Xiamen دیدن کرد.

مدیر عامل شرکت گفت: "سال 2018 اولین سال تجاری سازی برای رانندگی خودمختار است . از تولید انبوه آپولونگ ، می توانیم واقعاً ببینیم که رانندگی استقلال گام های بزرگی بر می دارد - صنعت را از صفر به یک می برد."

آپولون 14 سرنشین ، تقریباً یک سوم اندازه یک اتوبوس معمولی ، هیچ فرمان ، صندلی راننده ، شتاب دهنده یا ترمز ندارد.

همزمان با تولید Baidu و سازنده اتوبوس چینی کینگ لانگ ، آنها به زودی به مناطق تجاری مانند مناطق توریستی و فرودگاه ها در چند شهر از جمله پکن ، گوانگژو ، شنزن و بزرگترین کشور Xiong'an وارد استفاده تجاری خواهند شد.

در اوایل سال آینده ، آنها قرار است وارد بازار خود رانندگی ژاپن به عنوان اتوبوس های شاتل در ایستگاه های هسته ای یا توکیو شوند تا با افراد مسن در جوامع محلی کشتی بگیرند .

وسایل نقلیه دارای "سطح چهارم" اتوماسیون هستند که توسط انجمن مهندسان خودرو تعریف شده است ، به این معنی که می توانند بدون مداخله انسانی در یک مکان محصور فعالیت کنند.

این یکی از بالاترین سطح است ، جایی که وسایل نقلیه می توانند در هر نقطه از جاده کار کنند.

لی گفت: "من یک اتومبیل خود رانندگی را برای آمدن به کنفرانس توسعه دهندگان سال گذشته گرفتم و در پایان به گرفتن بلیط در جاده 5 حلقه ای (پکن) رسیدم."

بایدو که غالباً از آن به عنوان گوگل چین یاد می شود ، موتور جستجوی پیشرو در كشور را اداره می كند و همچنین سرمایه گذاری زیادی در خدمات اعم از پرداخت های آنلاین به دستگاه های متصل و هوش مصنوعی انجام می دهد.

لی در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان هوش مصنوعی گفت: "در گذشته چین کالاهای ارزان قیمت را به جهان صادر می کرد. در آینده چین فناوری هوش مصنوعی را به جهان صادر می کند."

وی همچنین در این کنفرانس از تراشه جدید AI به نام Kunlun خبر داد که می تواند از طیف گسترده ای از برنامه های هوش مصنوعی از جمله تشخیص صدا ، پردازش زبان طبیعی و رانندگی مستقل پشتیبانی کند.

 




ارسال توسط managesit

کاتالوگ 9 میلیون دلار بودجه برای توسعه فن آوری ذخیره سازی داده های مبتنی بر DNA تأمین می کند

کاتالوگ مستقر در بوستون ، یک شرکت نوپا با تمرکز بر حل بحران ناگهانی ذخیره سازی داده ها ، به مطبوعات اعلام کرد که 9 میلیون دلار بودجه از چندین شرکت سرمایه گذاری پذیر دریافت کرده است. این بودجه به سمت تهیه یک تکنیک جدید برای ذخیره داده های دیجیتال در رشته های DNA مصنوعی خواهد رفت. بازرسان برای این شرکت ادعا می کنند که تکنیک جدید بر مشکلی که شرکت های دیگر در تلاش برای انجام همان کارها غلبه می کنند ، غلبه می کند.


همانطور که در مطبوعات طی چند سال گذشته به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته است ، جهان به سمت یک بحران ذخیره سازی داده ها پیش می رود - جهان در حال پیشرفت است تا بتواند داده های بیشتری را از آنچه می توان در دستگاههای ذخیره سازی موجود در آن ذخیره کرد تولید کند. به همین دلیل دانشمندان به طرز غیرقانونی در جستجوی راه هایی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه های فعلی و یا توسعه فناوری کاملاً جدید برای انجام کار بودند. یک فناوری امیدوارکننده رشته های DNA مصنوعی است. این ایده ای است که به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است ، اما تاکنون چنین تلاش هایی بسیار کند و گران قیمت به نظر می رسد. نمایندگان کاتالوگ ادعا می کنند که این شرکت این مشکلات را حل کرده است. آنها همچنین ادعا می كنند كه تكنیكی كه آنها ایجاد كرده اند ترابایت داده ها را در یك گلوله DNA یك اندازه ی گرم ذخیره می كنند. پمپ وکیوم آبی خلاء حلقه آب برای کاربردهای شیمیایی

جزئیات خاص این فن آوری توسط شرکت محافظت می شود ، اما کارگران این شرکت نشان داده اند که روند آنها شامل ذخیره نمونه های کوچک DNA است که مطابق با رشته های داده های باینری است - که می تواند برای تشکیل پرونده های بزرگتر جمع شود. آنها یادآور می شوند که این رویکرد از بعضی جهات با یک کتابخانه مشابه است. رویکردهای قبلی مسیری ساده تر را طی کرده اند ، و رشته های داده ای راجع به مولکولهای DNA قرار داده اند. برای تکرار توجه داشته باشید که به کاتالوگ ، به فضای ذخیره بسیار بیشتری و پرونده های بسیار بزرگتری احتیاج دارد. برنامه آنها خرید قطعات DNA کوچک از شرکتی است که آنها را ساخته و از فناوری و تخصص داخلی آنها برای نوشتن و خواندن داده ها استفاده می کند.

 

 



ارسال توسط managesit

محققان از هوش مصنوعی برای اضافه کردن جلوه های 4 بعدی به فیلم ها استفاده می کنند 

فیلم 3 بعدی دیوید جیمز کامرون در اولین بار در سال 2009 به دنبال تحول در تجربه فیلمبرداری بود و دنیای همه جانبه ای را برای بینندگان ایجاد کرد. اما اگر می خواستید گرما و باد را احساس کنید ، در حالی که روی یک باند پرواز می کنید ، مستقیم از صندلی سینمای خود استفاده کنید؟


در حالی که تعداد کمی از به اصطلاح "4-D" فیلم که اضافه کردن یک عنصر فیزیکی حال حاضر وجود دارد، محققان از دانشگاه تورنتو در حال کار بر روی یک راه برای اعمال ویژگی به طور گسترده تر.

یوهو ژو ، کارشناسی ارشد سال چهارم در رشته مهندسی برق و رایانه ادوارد اس. راجرز ، در حال ظهور می گوید: "معمولاً صندلی تکان می خورد ، ممکن است در هنگام تماشای فیلم ، پاشش یا نوعی تعامل وجود داشته باشد." سرگرمی. "در حال حاضر همه این جلوه ها از مرحله اول تولید ایجاد می شوند. ما می خواهیم این نوع فرآیند را برای فیلم هایی که در ابتدا برای سینماهای 4 بعدی ساخته نشده بودند ، خودکار سازی کنیم."

ژو با Makarand Tapaswi ، عضو ارشد علوم دکتری علوم کامپیوتر ، و Sanja Fidler ، استادیار گروه U ریاضیات و محاسباتی دانشگاه U of T Mississauga و دکتری فارغ التحصیل دانشگاه دانشگاه علوم کامپیوتر همکاری می کند. آنها به تازگی کار خود را با عنوان Now You Shake Me: Towards Automatic 4-D Cinema انجام داده اند و در کنفرانس Computer Vision and Pattern Recognition (CVPR) در سالت لیک سیتی ، یوتا ، در یک نمایش کانون توجه قرار گرفتند.

ژو می گوید یک فیلم 4 بعدی معمولاً از دید شخص اول یا دوربین درک می شود. اگر ویل ترنر در دزدان دریایی کارائیب احساس کند وزش باد در چهره او را احساس می کند ، و فیلمبردار می خواهد Turner را تجربه کند ، پس آنها نیز باید در چهره خود باد را تجربه کنند.

ژو می گوید: "ما می خواهیم یک ویژگی داشته باشیم که در آن شما فقط می توانید سوئیچ را بچرخانید و آنچه را که شخصیت ها احساس می کنند تجربه کنید."

محققان برای گرفتن یک فیلم معمولی یا 3 بعدی به 4 بعدی ، از یک وب سایت آزاد برای حاشیه نویسی از تأثیرات این فیلم برای مدل پیش بینی 4 بعدی استفاده کردند.

ژو می گوید: "به عنوان مثال ، [در ارباب حلقه ها: یاران حلقه] فردو سام را از آب بیرون می کشد ، اما چندین اثر همزمان اتفاق می افتد" ، می گوید: ژو ، که در سال سوم تحصیلات خود در سال سوم کار خود را با فیدلر آغاز کرد. . "اول ، او او را می کشد - تعامل جسمی با دست وجود دارد. وقتی سام به پایین برگردد داخل آب ، فردو را می کشد و قایق می لرزد.

تاپاسوی می افزاید: "دوربین ورودی شما است." "اما در این حالت شما می خواهید نه تنها آنچه دوربین را می بینید بلکه یکی از شخصیت ها را نیز تجربه کنید - احساس کنید که چگونه شخصیت ها احساس لرزش می کنند و غیره."

در حالی که فن آوری 4 بعدی هنوز از محدوده تعامل بدنی خارج نیست - یعنی کشش دستی - Tapaswi پیش بینی سنسورهای فشار برای شبیه سازی لمس را با پیشرفت فناوری دارد. این مدل می تواند در زمینه های دیگر مانند واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده مفید باشد.

ژو می گوید: "ما در حال جمع آوری این نوع یادداشت ها برای مطالعات آینده هستیم."

برای مجموعه داده های خود ، آنها هر دو طبقه بندی اثر و شناسایی را به کار بردند. برای طبقه بندی اثر ، ژو می گوید شبکه عصبی آنها ، تابعی از یادگیری ماشینی است که به تجزیه و تحلیل عمیق و یادگیری داده ها می پردازد ، ویژگی هایی را از کلیپ کوتاه ، از جمله حرکت و صدا استخراج می کند. وی گفت ، برای شناسایی ، شبکه عصبی می تواند در یک کلیپ ویدیویی طولانی اثرات و مکانهای مختلف آنها را پیش بینی کند.

"شما فقط نمی خواهید بدانید که در یک کاراکتر خاص در یک عکس خاص چه اتفاقی می افتد. شما می خواهید بگویید ،" [ اثر ] اکنون باد است ، نه تنها به این دلیل که من الان باد را می بینم ، بلکه [زیرا] تاپاسوی می گوید: "احتمالاً قبلاً بادی بود."

محققان دریافتند ژانرهای خاصی از فیلم ها که تمایل به اشتراک گذاری جلوه های مشابه دارند - برای مثال فیلم هایی که در فضایی مانند Interstellar یا Gravity قرار دارند. تاپاسوی می گوید: این می تواند به عنوان یک روش جدید برای خوشه بندی دیده شود.

ژو می گوید: "معمولاً با فیلم های 3 بعدی ، افراد فیلمبرداری عینک می پوشند و در یک صندلی می نشینند." "با استفاده از سینمای 4 بعدی اتوماتیک ، شبکه عصبی اطلاعات فیلم 2-D و 3-D را پردازش می کند ، آن را درون صندلی تغذیه می کند و جلوه ها را شبیه سازی می کند."

 




ارسال توسط managesit

این ایده یک روز پس از مشاهده تابلوی تبلیغاتی هنگام رفتن به خانه از محل کار ، او را تحت تأثیر قرار داد. وقتی متوجه شد که برای اجاره فضای نشانه در هفته 425 دلار برای مشاغل هزینه دارد ، تصمیم گرفت یک گزینه مقرون به صرفه تر ، به خصوص برای مشاغل کوچک وجود داشته باشد.


بنابراین در ماه مارس ، جیکوب هانکلر ، دانشجوی تجارت دانشگاه ایالتی رایتینگ ، شرکت تبلیغاتی خود را تأسیس کرد ، یک ابتکار خلاقانه که از آهنرباهای ماشین ، بارکد و رانندگی استراتژیک برای ارائه پیام های تجاری استفاده می کند.

وی گفت: "من فکر می کنم می توانم به مشاغل محلی که بودجه تبلیغاتی عظیمی ندارند با استفاده از این آگهی های اتومبیل بدون شکسته شدن بانک ، وارد تبلیغات شویم." "آنها هنوز هم می توانند این کلمه را بدست آورند و مشتریان بیشتری را به سمت مشاغل خود جذب کنند."

عمده سیستم های اطلاعات مدیریت ، که همچنین تمام وقت در بیمارستان کودکان دیتون به عنوان یک تحلیلگر پشتیبانی شبکه مشغول به کار است ، تبلیغات اتومبیل هوکلر را از خانه خود اجرا می کند. پمپ وکیوم خلاء حلقه مایع برای گاز سمی

Hunkeler خرید آهنربای سبک ، وینیل ، بسیار مقاوم در برابر هوا و حتی با سرعت بالا به وسایل نقلیه می چسبد. به دلیل قابلیت پایداری ، می توان آنرا درست لایه برداری کرد و در صورت لزوم با آهنربای دیگری جایگزین کرد.

سفارشی Hunkeler آهن ربا را طراحی می کند. هرکدام دارای آرم شرکت ، اطلاعات تماس و کد QR هستند. کدهای QR روی آهنرباهای اتومبیل را می توان با فاصله خواند و برخی تلفن های هوشمند در صورت لزوم می توانند روی این کد بزرگنمایی کنند.

وسایل نقلیه حامل آهنربای اتومبیل در کدهای پستی خاص رانده می شوند ، به طور معمول در مناطقی که مشاغل واقع شده اند. ساعت های شلوغ زمان رانندگی اصلی است زیرا تعداد بیشتری از رانندگان در جاده ها وجود دارد و سرعت ترافیک سپر به سپر کم تر است.

هانکلر گفت: "اینجاست که شما دیدگاه های زیادی به خصوص در بزرگراه ها به دست می آورید." صدها و صدها نفر ساعت 10 تا 15 مایل در ساعت حرکت می کنند. بنابراین آنها زمان زیادی برای دیدن این تبلیغات در حالی که منتظر ترافیک هستند ، دارند. "

رانندگانی که در خط میانی یک بزرگراه سه خطه باقی می مانند ، می توانند به طور بالقوه دو برابر دیدگاه را بدست آورند ، زیرا در هر دو طرف راننده وجود دارد.

هانکلر گفت: "کمی استراتژی وجود دارد."

نرم افزار رایانه ای Hunkeler مسیرهایی را که رانندگی می شود ، ردیابی می کند ، زمانها و حتی چه نوع تلفن های هوشمند برای خواندن کد QR استفاده می شود. در یک مسافرت اخیر یک اتومبیل به تنهایی 20 بار مختلف مورد اسکن قرار گرفت.

وی گفت: "بدیهی است ، ما به دنبال بهبود این تعداد هستیم."

هانکلر از ناوگان 25 وسیله نقلیه رانندگان که آهنربا را روی وسایل نقلیه خود قرار می دهد ، استخدام می کند و هر یک به طور میانگین روزانه 42 مایل حرکت می کند. رانندگان تعداد مایل های رانده شده را ثبت می کنند ، هانکلر آنها را در یک برگه اکسل وارد می کند و یک لایحه برای مشاغل ارسال می کند.

قیمت ها از 55 سنت در هر مایل شروع می شود ، و حتی اگر آهنربا در آن باقی بماند ، هیچ هزینه ای در هنگام پارک شدن وسیله نقلیه وجود ندارد. برای آهنرباهای بزرگ ، شارژ آن 95 سنت در هر مایل است.

هانکلر با بیان اینکه برای تهیه بیلبورد شخصی خود می توانید 10 هزار دلار هزینه کنید ، گفت: در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات ، این روش ارزان تر است.

هانکلر ابتدا وقتی در مدرسه راهنمایی بود به فناوری و رایانه علاقه مند شد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان Xenia در سال 2015 ، وی برای تحصیل در سیستم های اطلاعات مدیریت مدیریت برای ثبت نام در ایالت رایت ثبت نام کرد.

هانکلر گفت کلاسهایی که وی در ایالت رایت گذراند ، او را برای دنیای تجارت آماده کرده است.

وی گفت: "من همیشه می خواستم کارآفرین باشم." "کلاسها انگیزه من را برای شروع کار خودم تقویت کردند."

مشاغلی که تاکنون از تبلیغات آهنربای اتومبیل هانکلر استفاده کرده اند شامل رستوران ، یک مرکز مراقبت روزانه ، یک سالن نظافت و یک مرکز پذیرش سگ است.

وی گفت: "من در تلاش هستم كه مشاغل محلی را ارتقاء دهم و رویاهای خودم را نیز دنبال كنم."

 




تاریخ: پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399برچسب:نیروی مغناطیسی,
ارسال توسط managesit

ما درباره جت پک ها چه می دانیم. برای اولین بار ، می توانیم به راحتی در مورد فیلم های علمی تخیلی فکر کنیم که تونی استارک بدون کمک های سخت و ناخوشایند کشتی های فضایی باید سریع به افراد شرور برسد ، و او را می بینیم که در حال پرواز در صحنه های جنایت است. اکنون جت پک های زیر آب را در نظر بگیرید. این حتی برای پروازهای تخیل پاداش بیشتری می یابد. سرگرم کننده ، بررسی کنید. هیجان انگیز ، بررسی کنید. ابزار جستجو و نجات. بررسی.


یک مشکل ، گرچه ، قیمت. خرید جت پکی زیر آب برای بسیاری از رویاپردازها غیرقابل استفاده است ، اما اخباری وجود دارد که نشان می دهد پیشرانه زیر آب می تواند با قیمت های مقرون به صرفه وارد هواپیما شود. این به لطف یک دانشجوی طراحی است که جیپک های زیر آب را با قیمت های بالا پیدا کرده است (در یکی از گزارش ها 15000 دلار برای یک شگفتی شخصی زیر آب ذکر شده بود) و تعجب می کرد که آیا او می تواند سیستمی را به مراتب ارزان تر ابداع کند.

بقیه اخبار اخیر است.

گزارش ها توجه خود را به یک جت پک زیر آب به نام CUDA نشان می دهند ، این تلاش برای ایجاد جت پک زیر آب با قطعات چاپی 3 بعدی است.

Archie O'Brien ، دانشجوی طراحی محصول در دانشگاه Loughborough در انگلستان ، بسته زیر آب را ایجاد کرد که می تواند شناگر را به حرکت درآورد. او با هاب های 3 بعدی کار کرده و نتیجه آن CUDA است. لوک دورمل در Trends Digital گفت: این پروژه دانشجویی در دانشگاه بود.

اعتبار: Archie O'Brien
برای اوبراین ، کاهش قیمت در یک سیستم تنها چالشی نبود. وی با نگاهی به پیشنهادات موجود در بازار ، از این سوال پرسید که آیا می تواند چیزی سبک تر از 30 کیلوگرم داشته باشد تا بتواند یک بسته کمتر دست و پا گیر برای سفر داشته باشد.

اندرو لیزوزسکی در Gizmodo خاطرنشان کرد که تلاش برای نگه داشتن این هزینه مقرون به صرفه است ، و دانش آموز به 45 مؤلفه چاپ نشده 3-D که قابل اصلاح و چاپ مجدد هستند به عنوان مهندسی CUDA به طور مداوم تبدیل شد.

فن آوری غالب در واقع چاپ 3 بعدی بود و سیستم پیشرانه ای که O'Brien طراحی کرده بود "توسط پروانه 3 بعدی چاپ شده با فیبر کربن تقویت شده است". اطلاعات وبلاگ همچنین گزارش دادند كه از SLS برای ایجاد پروانه ای استفاده می شود كه معمولاً ماشین می شد. SLS مخففی برای انتخاب لیزر Sintering (SLS) است. این تکنیکی است که از لیزر به عنوان منبع انرژی برای پودر شدن مواد پودری استفاده می کند.

3-D هاب وبلاگ مورد بحث چگونه او کار مطمئن شوید دستگاه می تواند در زیر آب یعنی نگه دارید، چه مواد برای استفاده برای نگه داشتن سیستم کار در حالی که مستغرق.

قطعات چاپی 3 بعدی با یک لایه نازک از رزین اپوکسی پوشش داده می شوند که آهسته خشک است. در ضمن دسترسی به باتری ها و الکترونیک ، در ضمن دارای مهر و موم سیلیکونی برای نگه داشتن آب نیست.

در آزمايش ، قسمتها ماهها و در شرايط انجماد در آب مانده بودند. در این وبلاگ آمده است که هیچ گونه نشتی یا وخیمی وجود ندارد

برای کنترل سرعت ، کاربر دارای سیستم محرک دستی است.

بعد چی؟ چه مدت منتظر هستیم تا این پروژه دانشجویی تجاری شود؟

آزمایش بیشتر ، برای یک ، در بال است. تاکنون CUDA در استخرها آزمایش شده است. لیزوزسکی گفت كه اجزای مختلف "هنوز هم باید به طور كامل مورد آزمایش قرار بگیرند تا ببینند كه آیا قطعات چاپ شده 3 بعدی نگهداری می شوند یا اینکه گزینه های گران تری قبل از آنكه عموم مردم بتوانند این موارد را ببندند ، نیاز دارند یا خیر."

اوبراین اولین مدلهای سال آینده را می بیند. در مورد برنامه های کاربردی در دنیای واقعی ، جدا از تفریح ​​، jetpack ممکن است برای جستجوی و نجات در زیر آب مفید باشد. طبق گزارش ها ، انتظار می رود این دستگاه در سال آینده به مرحله تولید برسد.

 

 



تاریخ: پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399برچسب:چه جالب است که: یک jetpack زیر آب چاپ شده با 3D,
ارسال توسط managesit
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: