بروزترین
در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین مطالب را ترجمه و در اختیار عموم قرار بدیم

سرماخوردگی است: فناوری ژاپن کارگران با برق AC را منفجر می کند

کارمندان دفتر ژاپنی که امیدوارند سر کار خود را رها کنند ، به لطف سیستم جدیدی که می توانند اسنوزرها را کشف کرده و آنها را با هوای سرد منفجر کنند ، نیاز دارند که با یک چشم باز بخوابند.


شرکت سازنده تهویه هوا Daikin و غول الکترونیک NEC گفتند که پنجشنبه آنها سیستم ترسیم سیستم را آغاز کرده اند ، که نظارت بر حرکت پلک های کارمند با دوربین متصل به یک کامپیوتر است.

کامپیوتر در صورت تشخیص دوزخوانی در میزها می تواند به طور خودکار دمای اتاق را کاهش دهد.

سخنگوی دایكین به AFP گفت: "ما امیدواریم كه این سیستم را در سال 2020 به صورت تجاری معرفی كنیم."

این سیستم از فناوری Daikin برای تنظیم خودکار دما و فناوری تشخیص چهره NEC برای نظارت بر انواع مختلف پلک که نشان دهنده خواب آلودگی است ، استفاده می کند.

این تحقیق پس از یک مطالعه اولیه توسط شرکت ها در مورد چگونگی بهتر نگه داشتن مردم انجام شد.

چگونه می توان سیستم پمپ وکیوم خلاء را برای کاهش هزینه های عملیاتی طراحی کرد؟

آنها سعی کردند درجه حرارت را با چند درجه کاهش دهند ، روشنایی و اسپری عطر را در اتاق افزایش دهند در حالی که شرکت کنندگان حدود یک ساعت ریاضیات ساده انجام می دادند.

شرکتها در بیانیه مشترکی گفتند: "مطالعه ما ثابت کرد که کاهش درجه حرارت موثر است ... به ویژه هنگامی که علائم اولیه خواب آلودگی تشخیص داده شود."

و در خبرهایی که احتمالاً آسایش سردی را برای کارمندان بی سر و صدا ژاپن فراهم می آورد ، دایکین امیدوار است در نهایت تهویه مطبوع را توسعه دهد که بتواند انفجارهای خنک را به کارگران خاص چرت زدن هدایت کند.

 




تاریخ: پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399برچسب:فناوری ژاپن کارگران با برق AC را منفجر می کند,
ارسال توسط managesit

تصور کنید تلفن ، رایانه لوحی و دستگاه پوشیدنی خود را در همان زمان و از هر جهت از همان منبع انرژی شارژ کنید.


پی در تلاش است تا این واقعیت را رقم بزند.

جان مک دونالد ، مدیر عامل و بنیانگذار MBA '15 گفت: "Pi در فضای برق بی نظیر است زیرا ما در حال کار بر روی چند دستگاه ، جهت گیری آگونیستیک ، برق وایرلس هستیم ." "ما می توانیم چندین دستگاه را از همان منبع تغذیه — حداکثر چهار بار شارژ کنیم" بدون اینکه نیاز به موقعیت یابی دقیق روی یک پد داشته باشیم ، اما هنوز هم با استانداردهای ایمن موجود سازگار است. "

فن آوری شارژ پی می تواند باتری کم دستگاه را حس کند و میدان مغناطیسی آن را بر اساس موقعیت مکانی دستگاه تنظیم کند ، نه اینکه از کاربر بخواهد دستگاه را روی یک پد یا ایستگاه خاص قرار دهد.

وی افزود: "اولین محصول ما این مورد را در تلفن ها و دستگاه های مصرفی کوچک در ایالات متحده اعمال می کند ، اما ما قصد داریم طی 5 سال آینده آن را به انواع برنامه های مختلف در سراسر جهان برسانیم."

ریشه های پی به اوایل سال 2014 باز می گردد ، زمانی که مک دونالد و بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری او پی ، لیکسین شی ، دکترا. '15 ، در دوره جدید شرکت MIT Sloan ثبت نام کرد.

این دو نفر بخشی از تیمی بودند که طی یک مسابقه کلاس ، یک پروژه برق بی سیم را به زمین زدند. در حالیکه آنها به نفع داوران دانشکده پیروز نشدند ، آنها جایزه انتخاب مخاطب را کسب کردند - به دانشجویان این اطمینان را دادند که در مورد ساخت یک شارژر بی سیم تجاری تحقیق کنند.

در تابستان سال 2015 ، این تیم تصمیم گرفت برای اولین دور از بودجه تلاش کند. با پاییز همان سال ، پی به طور رسمی راه اندازی شد.

بنیانگذاران پی ، لیکسین شی (سمت چپ) و جان مک دونالد. اعتبار: دانشکده مدیریت MIT Sloan
یک تغییر صنعت

سه سال گذشته برای تیم Pi هم روشنگر و چالش برانگیز بوده است.

مک دونالد گفت که او شرکت ها و تولید کنندگان تجهیزات اصلی را یاد گرفته و روی یک مدل شارژ یک به یک تمرکز می کند. شارژرها با تلفن های نه به عنوان یک محصول جداگانه ، بلکه به عنوان لوازم جانبی برای آن نوع خاص از گوشی ارسال می شوند.

"ما فهمیدیم که کسی باید از آنجا خارج شود و در واقع این را به عنوان یک محصول بسازد ، و حتی ممکن است بهتر باشد از یک شرکت مستقلی که می گوید" بله ، ما تمام دستگاه های شما را پشتیبانی خواهیم کرد ، نه فقط یک محصول از مارک ما ، " مک دونالد گفت. "بنابراین این بیشتر به یک تغییر صنعت شبیه بود که برای واقعی شدن این امر باید اتفاق می افتد. ما بهترین راه برای شروع این کار را درک کردیم که بیرون رفتن و ساختن یک محصول خودمان بودیم."



مک دونالد گفت ، حتی اکنون پی به لطف اعلام اپل مبنی بر اینکه قرار است قابلیت شارژر بی سیم را در دستگاه های خود بخصوص با استاندارد "Qi" در انتظار تغییر صنعت بعدی باشد.

مک دونالد گفت که سیستم پی در حدود استاندارد دیگری با نام AirFuel ساخته شده است که قرار بود در زمان اولین نمونه اولیه جانشین Qi باشد. مک دونالد گفت وقتی اپل انتخاب خود را اعلام کرد ، غول فناوری "نوع Qi را حداقل تا چند سال دیگر هنجار داد."

مک دونالد گفت این تیم در حال حاضر نمونه اولیه را در حال آزمایش شارژر طراحی مجدد خود است ، که همچنین دستورالعمل های ایمنی کمیسیون ارتباطات فدرال برای زمینه های مغناطیسی را رعایت می کند.

همانطور که برای چه چیزی در افق، مک دونالد گفت پی است که به دنبال به محل کار بی سیم قدرت راه حل، و همچنین گسترش لطف تیم خود را به بیش از 11 میلیون $ آن را مطرح کرده است. تیم بزرگتر از پروژه های مشارکت جدید با شرکت های صنایع خودرو و ایمپلنت پزشکی پشتیبانی می کند.

مک دونالد گفت: "ما می دانیم و بسیاری از افراد صنعت می دانند که امکان شارژ بی سیم بهتر وجود دارد." "و این اتفاق خواهد افتاد ، و ما به نوعی در خط مقدم آن هستیم."

 

 



ارسال توسط managesit

این یک سناریوی ترسناک برای هر راننده است: ناگهان یک عابر پیاده که قبلاً نامرئی بود از تاریکی بین دو چراغ خیابان یا سایه دو خودروی پارک شده بیرون می آید. محققان موسسه فناوری کارلسروهه (KIT) در حال کار بر روی روشی هستند که به کمک حسگرهای خارجی که ممکن است در کنار جاده یا سایر وسایل نقلیه باشند ، چراغهای جلو اتومبیل را با شرایط محلی تطبیق دهند.


هنگامی که شرایط روشنایی تضاد بین یک جسم و محیط اطراف آن را محو می کند ، متخصصان از آن به عنوان "اثر استتار" یاد می کنند. چشم انسان نمی تواند در این شرایط شی را درک کند. همین مورد در مورد دوربین های دوربینی خودروهای مستقل نیز صدق می کند.

چراغ جلو "Propix" ​​(مخفف نور پیکسل پروژکتور) که چند سال پیش در موسسه فناوری نور KIT (LTI) ایجاد شد ، نقطه عزیمت دانشمندان بود. Propix می تواند توزیع نور خود را با محیط تطبیق دهد ، یعنی بعضی از مناطق را کاملاً سرکوب کند ، در حالی که دیگران روشن است.

اکنون محققان در حال پیوند دادن به Propix با دیگر سنسورهای اولتراسونیک ، رادار یا لید (استفاده از اشعه لیزر به جای پرتوهای موج) در خودرو هستند. در صورت تشخیص سنسورهای موجود در یک نقطه کور چشم یا دوربین ، چراغ جلو به صورت مستقل واکنش نشان می دهد و نقطه را روشن می کند یا چراغ را کم نور می کند. پروفسور کرنلیوس نویمان ، رئیس LTI می گوید: "با ترکیب چراغ های خیابانی ثابت با چراغهای متغیر ، دید بهینه حاصل می شود."

 

PIP
ورود به حالت تمام صفحه
بازی
در صورت اثر استتار ، شرایط روشنایی تضاد بین یک جسم و محیط اطراف آن را محو می کند. در ترافیک جاده ای ، این ممکن است عواقب مهلک داشته باشد. محققان KIT می خواهند با اتصال به چراغهای جلو و روشنایی خیابان ایمنی را تقویت کنند. عابر پیاده در سمت چپ بین دو چراغ خیابان به سختی قابل مشاهده است. ارزیابی تصاویر سنسور به هم پیوسته ، چراغهای با وضوح بالا را قادر می سازد تا توزیع نور را تطبیق داده و باعث شود که عابر پیاده از پس زمینه به عنوان یک طرح منفی جدا شود. برای مقایسه: زن در جلو سمت راست که از چراغ روشنایی روشنایی ندارد ، به سختی قابل مشاهده است. اعتبار: مؤسسه فناوری کارلسروهه
هدف بسیار جاه طلب تر است: کنترل Propix نه تنها اطلاعات حسگرهای مربوط به وسیله نقلیه راننده بلکه از سنسورهای موجود در وسایل نقلیه دیگر یا در کنار جاده ارائه می شود. نویمان می گوید: "این چالش شامل تعامل بین سنسورهای مختلف و چراغهای جلو است." از نظر انسانی ، دانشمندان می خواهند ماشین را به اندام های حسی اضافی مجهز کنند. نویمان توضیح می دهد: "مهم نیست که آیا فردی را می بینیم که راه خود را می بیند یا فقط مراحل این شخص را می شنویم ، اطلاعات همان است: کسی به ما نزدیک می شود." "اگر بتوانیم به طور مناسب ماشین را تجهیز کنیم ، می توانیم ترافیک جاده ایمن تر شویم."

محققان قصد دارند فناوری جدید خود را در منطقه تست بادن-وورتمبرگ برای رانندگی خودمختار که در ماه مه امسال در کارلسروهه افتتاح شد ، آزمایش کنند. پروژه OpEr (بهینه سازی دید عابران پیاده بر اساس زیرساخت های بهم پیوسته) از این رو ، نخستین پروژه تحقیقاتی اجرا شده در این زمینه خواهد بود.

 

 



ارسال توسط managesit
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: